Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Golden_Angel schreef:Ik ben nogsteeds bij mijn lieve kwpnertjeloop er nu 1,5 week. 2 keer gereden, krijg van de eigenaresse zelfs privéles de eerste keren zodat het paard en ik echt samen leren rijden en elkaar compleet leren begrijpen onder het zadel
.
Regelmatig longeren en poetsen, stalletjes doen en voeren ik voel me helemaal op mijn plekje daar
Heb gister zelfs kadootjes gekregenwas opzoek naar 2de hands chaps en had een afspraak gehad maar bleek verkeerde maat. Vroeg ze naar of het nog gelukt was, ik dus uitgelegt, zegt ze aah moet je zo even mee komen.
Kwam er een stel leren chaps voor de dag, leren jodphurs, en 2 paardrijjassenVoor niks...
volgende keer als ik weer met haar samen afspreek maar eens een grote bos bloemen meenemen
Rebecca18 schreef:Hier nog steeds geen succesiemand uit de omgeving Amersfoort die weet of iemand een verzorger/bijrijder zoekt?
lienieminie schreef:Tip:
Als het te ver is spreek met je moeder af dat je in het weekend fietst en doordeweeks word gebracht (als dat kan natuurlijk)
Deetjeeuh schreef:lienieminie schreef:Tip:
Als het te ver is spreek met je moeder af dat je in het weekend fietst en doordeweeks word gebracht (als dat kan natuurlijk)
Vind ik eerlijk gezegd geen goede tip, je moet niet afhankelijk zijn van je ouders. Zeker niet doordeweeks.
De beste tip is geduld hebben en proberen je in de paardenwereld te mengen.Ik heb ruim 1,5 tot 2 jaar gezocht. Maar nu het perfecte adresje.
Dat kwam gewoon doordat ik veel fotomeetings bezocht, dat scheelt een heleboel met het leren kennen van mensen. Door een FM heb ik mijn eerste verzorgpaard leren kennen, en vanuit daar diegene die ik nu verzorg.Nu is dat voor jullie lastig... Maar wanneer er een FM in de buurt is kan je best eens vragen of je mee mag om te helpen.
EskeGirl schreef:Zondag ga ik voor het eerst ook bij een paard proefrijden. Best spannend! Wat zou ik kunnen verwachten, of juist moeten laten zien? Ik heb sinds januari/december niet meer gereden, op 1x zonder zadel hobbelen na.
sneeuwpop schreef:EskeGirl schreef:Zondag ga ik voor het eerst ook bij een paard proefrijden. Best spannend! Wat zou ik kunnen verwachten, of juist moeten laten zien? Ik heb sinds januari/december niet meer gereden, op 1x zonder zadel hobbelen na.
Als je maar niet zegt dat je het wel beter kan omdat je al een poos niet meer hebt gereden.
Vind dat zo'n boute reactie namelijk.
kimpronk86 schreef:Ik had erg veel moeite met het vinden van een paard wat western gereden werd om bij te kunnen rijden. Uiteindelijk nu de knoop doorgehakt om zelf een quarter te kopen en helemaal gelukkig