Ik zeg na allerlei dingen, toch?
Of, echt?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik zeg na allerlei dingen, toch?
Of, echt?!

Duits leren.
doeii veel suc6
volgens mij heeft ze het licht van buitenrijden gezien
mjah deze maand blijft ze daar zowiezo nog staan, dus ik verzorg der nou wel nog...

school.. Pff, eerst worden we uit de les gezet omdat we ons huiswerk niet gemaakt hadden, dan worden we uit de mediatheek gezet omdat we schijnbaar alles verkeerd deden, dan krijgen we te horen dat we niet aan dat ene tafeltje mochten zitten dus moesten we daar ook maar weer opflikkeren.

Heb wel super op joris gereden. Hij was zo vervelend de laatste tijd. Vast houden, niet reageren enzo. Dus ik ging rijden. Had sporen+slof klaar liggen op de bakrand... Nou volgens mij zag Joor dat
hij liep de sterren van de hemel
Super gaaf gevoel

erg melig dus, Word wel moe van het engels praten whahahahahahaha njaah alles went, morgen avond bonteavond en donderdag morgen gaan ze weer terug naar Denemarken...

!
!
!
!
! En kan je dan ook officiele wedstrijden gaan starten met hem als je lid bent van die vereniging
?
!
!

Liza... Rustig maar
.
. Kan ie niet later
? 

(zou je miss nu al wel gedaan hebben)

) Anora schreef:Morgen tot 5 uur naar school.. Blegh, maar hoef pas om hald 12 te beginnen!
Denk je dus ff lekker uit te slapen, moet je om half 9 naar de fysio
Achja, ik sta liever op voor de fysio dan voor school!