Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ikke129 schreef:Het probleem is dat er verder geen stallen zijn waar het bij inzit.. of locatie waar je helemaal niets kan. Ik snap jullie wel. Maar ik moest vroeger ook gewoon verzorgen en leren wat t allemasl inhoudt. Doe je bij jezelf ook toch en je betaalt stalling..
ikke129 schreef:Het probleem is dat er verder geen stallen zijn waar het bij inzit.. of locatie waar je helemaal niets kan. Ik snap jullie wel. Maar ik moest vroeger ook gewoon verzorgen en leren wat t allemasl inhoudt. Doe je bij jezelf ook toch en je betaalt stalling..
MCSchout schreef:Nou ik mag mij ook weer melden hier helaas. Een tijdje heeft een bekende van mij lekker met mijn oude fjord gewerkt. Maar helaas krijgt ze het steeds drukker en zal ze binnenkort gaa verhuizen waardoor het ophoud.
Dus maar een nieuwe advertentie gemaakt.
Ik vroeg mij af wat jullie normaal doen als iemand voor de eerste keer langs komt. geef je de pony aan de persoon en zeg je: ga maar aan de slag of ga je alles uitleggen? Behalve aan de eisen die je al stelt in je advertentie, waar let je nog meer op?