[HK] Verzorgmiepjes.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:07

lees ut lange verhaal van mij en me vriendin
*ik is er.. voor hoe lang utnog duurt..

aah wrom niet?

Dinniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:12

Okay eindelijk iemand online

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:18

was er net ook al

Dinniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:20

Wist ik niet

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:28

Ik ben er nu ook ff .

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-06 22:35

Gemma_Luuvv, dat zal zeker ff schrikken zijn zeg!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 08:58

Ik kan niet naar evelina.. omdat ik proefwerkweek heb.. en daar hangt alles vanaf.. dus ik moet blokken.. dus ik zal niet meer veel bokken (dat rijmt) haha

Marr_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 09:15

veel suc6 dan maar gemma_luuvv!

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 09:16

En vandaag naar Paardenmarkt Echt superr zin in..

Marr_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 09:18

Leuk! Bij ons is de paardenmarkt ook alltijd zo gezellig

Robin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 09:21

Ja het is een fokpaardenmarkt.. met allemaal haf's welsch enzo.. maar kan ik niet kijken want ik moet balonnen uitdelen en met de ponies wandelen

Jen_2oo6

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 09:50

Bij ons is nooit een paardenmarkt of dichtbij. Best wel jammer maar morgen ga ik naar mijn verzorgponY en dan gaan we waarschijnlijk met hun naar Alphen naar crossen en springen in de bossen kijken altijd leuk he

lilykashmir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:30

Goede morgen .

Dinniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:32

Ook mogggggeeeeeeeee
Bij ons is ook nooit een paardenmarkt.

Ik ga trouwens zo naar de manege; eerst Caroontje rijden en dan springen op een paard waar ik nog nooit op gereden heb... En ben BANG...

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:49

bij mij is ook nooit paardenmarkt
Veel plezier allemaal!

Gemma_Luuvv; heel veel succes!!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:50

Ik leef weerr.. Goeiiemorgen..
Maarre PP.. Ik was al niet meer van plan om sporen te gaan gebruiken. En er heeft iemand anders op Erik gereden hier voor en die reed ook met hulpteugel erbij, omdat hij anders gewoon niet wil zakken, hij snapt het dan op 1 of andere manier niet ofso.
Maajaa.. En met die zweep.
Man je wou dat beest niet meemaken, kop hoog in de lucht, helemaal trillen en alles. En ik heb echt een probleem als die er vandoor vliegt.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 11:59

Vrij dood hier. ;o

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 12:00

Ier schreef:
Ik leef weerr.. Goeiiemorgen..
Maarre PP.. Ik was al niet meer van plan om sporen te gaan gebruiken. En er heeft iemand anders op Erik gereden hier voor en die reed ook met hulpteugel erbij, omdat hij anders gewoon niet wil zakken, hij snapt het dan op 1 of andere manier niet ofso.
Maajaa.. En met die zweep.
Man je wou dat beest niet meemaken, kop hoog in de lucht, helemaal trillen en alles. En ik heb echt een probleem als die er vandoor vliegt.

Heb je weer wat te lezen
okeey.. met Nike is het naar beneden gaan geleerd door te zagen>Nike in de krul. Heeft lang geduurt voordat ze maar iets wou zakken op een normale manier en dan ging ze ook op het begin met een valse knik lopen. En ze snapte dus eerst niet dat ze naar beneden moest/mag op een normale hulp zegmaar. Gewoon oefenen en doorgaan en ierder klein beetje wat ie zakt belonen enz. En we zijn er nu nog niet, maar als je kijkt van helemaal het begin(geen foto's van jammer genoeg) en nu.. dan ben ik heel blij dat ik het zo heb doorgezet. Nike deed eerst ook kop hoog in de lucht, zo erg trillen dat ze bijna door der eige bene zakte. Ze wist zelf niet meer waar ze haar eigen benen neer moest zetten..bokken, steigeren...springen waar ze maar springen kon. En toen heb ik ook doorgezet, en haar aan de zweep laten wennen. En nu kan ik haar ook met zweep rijden, en met zweep longeren. Wil niet zeggen dat dat altijd goed is. Maar ik heb nu zo'n vertrouwensband met dat beest dat alstie bang is ie toch naar mij luistert en rustig word doordat ik dingen doe.
(Dit hoeft natuurlijk ook niet voor alle paarden te gelden, maar ik weet toch wel zeker dat je ieder paard aan een zweep of wat dan ook kan laten wennen.)
Maargoed, je moet natuurlijk zelf weten wat je doet Je weet wel wat ik ervan vind

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 12:05

Ja, maar kijk. Als Erik gaat rennen oid heb ik een probleem. Zijn pees.. En bij hem is het probleem ook van hij kantelt zn hoofd naar links. En als ik halt hou oid dan doet ie zn hoofd naar links en trekt keihard. :S. Gewoonweg nog al irritant zeg maar. En alles wat ik vraag met mn handen dat lijkt gewoon niet te werken. Ik bedoel, met Eefje lukte het eerst ook niet. En gister deed ik het zelfde als bij Erik gedaan had, en Eefje zakte gewoon netjes en ging aan de teugel. Hij lijkt het gewoon niet te snappen, want hij kan het wel.
Pfft.. ;o.. Apartheidsbeest.

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 12:21

Ier schreef:
Ja, maar kijk. Als Erik gaat rennen oid heb ik een probleem. Zijn pees.. En bij hem is het probleem ook van hij kantelt zn hoofd naar links. En als ik halt hou oid dan doet ie zn hoofd naar links en trekt keihard. :S. Gewoonweg nog al irritant zeg maar. En alles wat ik vraag met mn handen dat lijkt gewoon niet te werken. Ik bedoel, met Eefje lukte het eerst ook niet. En gister deed ik het zelfde als bij Erik gedaan had, en Eefje zakte gewoon netjes en ging aan de teugel. Hij lijkt het gewoon niet te snappen, want hij kan het wel.
Pfft.. ;o.. Apartheidsbeest.

Ja ok dat wel..maar je zou bijv. ook kunnen doen dat iemand die hij kent en vertrouwd hem vasthoud (of jij) en iemand anders hem gaat aaien met de zweep. Heel rustig aan.. en hem belonen alstie rustig is enz. Dan zal die ook al wat meer wennen eraan. Dat had ik eerst ook met Nike! Kon doen wat ik wil ut werkte niet..tot ik ging zagen wantja, dat was haar zo geleerd(heb ik verder niet gedaan hoor..gewoon kijken of ze daar wel nog op reageerde) En toch heb ik doorgezet en niks eraan gehangen en gedaan. Ent this allemaal goed aant kome (als je je hand vastzet alstie trekt..krijg tie zelf een 'schok' en zal die ut waarschijnlijk vanzelf niet meer gaan doen. Nike ook.. trekken aan de teugels om meer teugel te krijgen enz. hand even vastzetten als ik voel dattie gaat trekken en boem..heeft tie zichzelf mee

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 12:50

Ut dekje wat ik wil hebben kunnen ze niet meer leveren...
Stuurden ze me een mail dat ik wel de peesjes en strijkklappen in combi met zomer dekje 2006 kon.
Afbeelding Deze dus..
Weet alleen niet of ik dat wel ga doen.. wat vinde jullie?
(eigelijk zou ik dees wille Afbeelding maar dies niet meer leverbaar dus)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 13:00

Ik vin m wel hip.
Ik wil ook een dekje, een blauwe wil ik .

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 15:42

Het is hier echt keidood man mensen ;o
Ik heb btw een nieuwe ava
En zie in het VZ ding even mijn Erik topic

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 16:48

Afbeelding

Dinniej

Re: