*ik is er.. voor hoe lang utnog duurt..
aah wrom niet?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ier schreef:Ik leef weerr.. Goeiiemorgen..
Maarre PP.. Ik was al niet meer van plan om sporen te gaan gebruiken. En er heeft iemand anders op Erik gereden hier voor en die reed ook met hulpteugel erbij, omdat hij anders gewoon niet wil zakken, hij snapt het dan op 1 of andere manier niet ofso.
Maajaa.. En met die zweep.
Man je wou dat beest niet meemaken, kop hoog in de lucht, helemaal trillen en alles. En ik heb echt een probleem als die er vandoor vliegt.
Ier schreef:Ja, maar kijk. Als Erik gaat rennen oid heb ik een probleem. Zijn pees.. En bij hem is het probleem ook van hij kantelt zn hoofd naar links. En als ik halt hou oid dan doet ie zn hoofd naar links en trekt keihard. :S. Gewoonweg nog al irritant zeg maar. En alles wat ik vraag met mn handen dat lijkt gewoon niet te werken. Ik bedoel, met Eefje lukte het eerst ook niet. En gister deed ik het zelfde als bij Erik gedaan had, en Eefje zakte gewoon netjes en ging aan de teugel. Hij lijkt het gewoon niet te snappen, want hij kan het wel.
Pfft.. ;o.. Apartheidsbeest.