Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

enamorada

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 09:13

Ik ken wel een adresje vlakbij utrecht waar ze nog bijrijder(s) zoeken... Ik rijd daar zelf een pony maar stop er waarschijnlijk over een maand of 3 mee omdat ik een eigen paardje krijg. :)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 11:08

Ik heb nu juist een eigenaar die heel positief op me reageerde, wilde graag afspreken en ze reageert nu nauwelijks meer, stuurde toen avond van tevoren voor afspraak nog een mailtje, ze kon eigenlijk niet, dus mailtje om afspraak te verzetten, hetzelfde nu. Dat vind ik zo frustrerend.

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 11:30

is ook frustrerend

ik ben net weer geweest ;3 stallen gedaan, geborsteld, voer klaargezet voor vnv, gelongeerd en zelfs al even opgezeten :'D
en hij loopt zo lekker, zo in loooveeeee

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 17:52

yeah, heb gebeld en woensdag heb ik een afspraak! het is zo'n 20 minuten fietsen, lekker dichtbij dus.
Vanmiddag even langsgereden met de auto, ziet er heel erg mooi uit!

Lieslisa10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 20:18

Gishi schreef:
yeah, heb gebeld en woensdag heb ik een afspraak! het is zo'n 20 minuten fietsen, lekker dichtbij dus.
Vanmiddag even langsgereden met de auto, ziet er heel erg mooi uit!

Tof! Heel veel succes!! *\o/*

elszoekt17

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 09:19

Ik meld me hier ook even :)

Ook ik heb via bokt een super leuke verzorgtinker gevonden, waar ik een goede klik mee heb :)

Tips van mij zijn:

- correcte spelling ( altijd!)
- smileys kunnen wel, maar teveel is ook niet goed! :+
- ga niet voor de eerste de beste verzorgpony die je aangeboden krijgt. Misschien is dít wel je droompony, maar het kan ook het paard zijn wat je totaal niet verwacht :(
- wees altijd eerlijk tegen je zelf en de eigenaar van je ( toekomstige ) verzorgpony. Je kunt namelijk akelig veel problemen krijgen als je liegt :+
- geef duidelijk aan wat je wel en niet kan. Niet boven je niveau gaan rijden!

Zelf heb ik dus een aantal verzorgpaarden gehad, voor de drie paarden die ik nu verzorg had ik een fjordje en een shetje die ik verzorgde, ik mocht bijna niets, ik wilde echt wat meer vrijheid, ik had geen klik met het paard en met de eigenaar, dus ben ik er uiteindelijk mee gestopt omdat ik mijn andere verzorgtinker nog had waarbij ik alles had; een klik ( zowel als met het paard als de eigenaar ), ik had de vrijheid! En nee, dit is geen springpaard of zz dressuurpaard, het is een geweldig lieve tinker die ook zijn kwaaltjes heb, maar wat ben ik blij met hem!

Ik rijd nu ook het nieuwe paard van de eigenaar Van mijn allereerste verzorgpaard in, Falco, het is nogal een apart type maar wel een schatje :) de shet die erbij hoort overigens ook hahah :)

Gr. Els :)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 11:21

EskeGirl schreef:
Ik heb nu juist een eigenaar die heel positief op me reageerde, wilde graag afspreken en ze reageert nu nauwelijks meer, stuurde toen avond van tevoren voor afspraak nog een mailtje, ze kon eigenlijk niet, dus mailtje om afspraak te verzetten, hetzelfde nu. Dat vind ik zo frustrerend.

Dat is wel wat vreemd. Hopelijk komt het er nog van.

@Gishi veel succes hopelijk word het wat.

Kaplaars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 15:54

Hoi meiden,
Sorry dat ik jullie topic kom binnenvallen. Maar ik zoek juist een verzorgster en had daarvoor 2 weken geleden een advertentie geplaatst. Daar heeft niemand op gereageerd. Ik heb nu mijn tekst aangepast, maar wat zouden jullie willen weten wat niet in de advertentie staat?
Er staat een link in mijn onderschrift.

jampie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 15:59

Ik heb niet alleen manegeles gehad. Heb 2 paarden zadelmak gemaakt En meerdere verzorgpaarden. Ik wou er ook niet mee zeggen dat ik nu alles kan want kan nog veel leren. En als ik een leuke bijrijdpony vind zou ik daar ook zeker wel mee willen lessen.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 16:34

@Kaplaars wat een prachtig paard heb je zeg! :)) Misschien kun je er een rijfoto bijzetten (vind ik persoonlijk fijn) misschien kun je dit er ook bijzetten: kun je goed met haar buitenrijden/springen? hoelang is ze al zadelmak? vanaf hoe oud mogen mensen reageren? vraag je een bijdrage? hoe vaak zul je hulp nodig hebben?

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-15 16:42

Ook hier geen enkele reactie maar zowat wel 500x gezien... Je moet geluk hebben'

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 17:54

Binnenkort bij een Fjord kijken :D

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-15 18:47

Leuk!

Ik heb mijn zoektocht naar een geschikt bijrijdpaardje maar gestopt, want ben een leuk adresje tegengekomen waar ik op eigen paarden mag lessen! Jammer vind ik het wel, ergens vind ik het toch wel heel leuk om een echt bijrijdpaard te hebben maar helaas is dat uiteindelijk nog niet gelukt na meerdere pogingen, maanden op stallen en periodes met paarden en anderhalf jaar gezocht te hebben.

Splut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 10:20

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 08:09, in het totaal 1 keer bewerkt

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 12:44

Hoop dat het wat word!

Gishi

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 12:58

Vanmiddag gesprek gehad met de man waar ik contact mee had :D

De man was erg aardig, woont samen met zijn vrouw aan de haven van mijn stad. Had eerst koeien maar toen werden het er te veel en toen had hij een paard gekocht. Nou toen had hij er een hengst bij gedaan en in verloop van tijd heeft hij nu een hele meut bij hem staan.
In totaal 2 merries (paints), één jaarling van vorig jaar en nog een (2)jaarling van dat jaar daarvoor. Die heeft hij nu op een weide staan achter het huis. Dan heeft hij ook nog een hengsten veulen van 2 weekjes oud. En als de klapper op de vuurpijl is er vanochtend ook een hengsten veulentje geboren! Echt enorm schattig :).

Het klikte goed, wel had hij ook nog andere mensen gevraagd dus het is nog even afwachten maar hij zou mij bellen.
Ze deden verder niks met de paarden eigenlijk alleen voor de leuk xD dus in principe als het allemaal doorgaat zou ik best veel vrijheid hebben (rijden, voor de kar, stallen onderhouden, etc.) maar ik hoor het allemaal wel of hij het ziet zitten. Ik in iedergeval wel

Splut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 15:30

.
Laatst bijgewerkt door Splut op 08-07-22 08:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieslisa10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:03

Vandaag ben ik weer naar mijn verzorgpony geweest! Lekker gereden, zelfs al een galopje kunnen doen, wel 2x eraf gevallen. Kleine boef!

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:55

Haha, schrok ze ergens van?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:58

Vandaag foto's gemaakt van en met Jodie met een vriendin, morgen ga ik afscheid nemen... Hopelijk vind ik snel wat nieuws.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 21:59

Veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat je echt enorm baalt! Zou je niet misschien vragen of de nieuwe eigenaar contact met je wil houden?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-15 22:00

guusje_h schreef:
Veel sterkte! Ik kan me voorstellen dat je echt enorm baalt! Zou je niet misschien vragen of de nieuwe eigenaar contact met je wil houden?

Dankje!
Ze gaat alleen verhuizen gelukkig, ik mag van de eigenaresse af en toe langskomen en we gaan van de zomer nog eens foto's maken :)

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 07:17

Aha, dat is iig beter!

sterrexxx11

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:49

Ik ben ook op zoek, maar kan in de buurt niks vinden, en sommige vragen een bijdrage..
Ben daarentegen wel een ervaren ruiter, ook al ben ik 16 jaar en mensen denken dan al gauw dat je alleen goed kan rijden als je ouder dan 18 jaar bent ;(

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-15 09:50

Ik ben 17 en probeer soms wel eens 18+ advertenties, vaal reageren mensen wel positief :)