Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

~
En in galop zakte ze steeds beter.. al viel ze er wel soms uit. maar dat was ook maar een paar keer(door het schrikken van het geluid vant bos>waaien)
En ging ze veel beter zakken.. stofzuigen doet ze wel, maar dan houd ze ur hals recht zegmaar en niet rond. En dat deed ze nu dus wel
Moest wel hard daarvoor werke maar ze deed ut
En zo heeft ze dus ook echt iets van 10 min gelopen. (met tempoversnellingen ertussen enz.)
(ze begint te snappen waar ik naartoe wil
)
Ik ben dalijk naar Eefje.. heb 2 cadeautjes voor ze.. Ja voor Jos en niki dan 
. 
!

Sylleke schreef:Ben er weer!
Straks naar een feestje...
Volgende week ben 'k weer jarig, ik wou dat toch eens voor één keer mijn wens in vervulling kwam, maar ik vrees er ook dit jaar voor.
Eigen paard of pony zou zó fijn zijn, is toch altijd net wat anders dan je vz-paard, ook al mag 'k er super veel mee en heb ik nog andere paardjes enzo.
!
Sylleke schreef:Ja, toen ik 13 was ofzo zeiden ze met je 18.
Word nu 19 en wacht nog steeds.

. Wat ik wel merk is dat hij echt sterrenkijkt met draven.. Gedeeltes en dan weer niet. En hij doet ook wel is zn hoofd kantelen naar links.
)
.
(Drijf met je binnebeen naar buitenteugel toe.)
)
.
gelukkig wonen de mensen daarbij dus konden hun dat wel dOen maar hoe kon ik dit in e hoofd halan om dit te vergeten

Aaien ermee,, zweep combineren met leuke dingen enz. En ga niet zeggen dat dat niet gaat want dat gaat zeker wel. Nike is der nu ook aan gewend.. en die stond eerst te trillen op der benen als ze een zweep zag(en meer)
) dan niks gezegd te hebben terwijl ik het wel zo vind
Hoop dat je ut een beetje goed opvat... 
maar hier kan ik me soms best wel tjaah ehm..kwaad om maken