Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jampie1 schreef:In friesland in de buurt van bergum en warten ook geen verzorgpaardje meer te vinden wat is jullie beste tip om er 1 te vinden ?
Citaat:Hallo,
Mijn naam is Esmée en ik ben 17 jaar oud. Ik ben 1.81 lang en weeg zo'n 77 kilo. Ik ben opzoek naar een pony of paard om lekker mee aan de slag te kunnen, onder het zadel of op de grond. Rijden is voor mij dus absoluut geen prioriteit, mede door een oude knieblessure die ervoor zorgt dat vaker dan 1-2x per week rijden te zwaar wordt. Ik heb zo'n 9 jaar manege-ervaring en 6 jaar lang ervaring met verzorgpony's. Ik ben in januari gestopt op de manege om met mijn huidige verzorgpony verder te gaan, die nu helaas gaat verhuizen.
Ik heb ervaring met grondwerk opgedaan bij eerdere verzorgpony's en ik geniet van lange wandelingen samen met een paard. Ik ben bereid een kleine bijdrage te betalen en uiteraard ook om lessen te nemen.
Ik ben 1-2x in de week beschikbaar, vanwege school. Mijn voorkeur gaat uit naar één dag in het weekend en één dag doordeweeks.
Wat ik zoek:
-Een lieve pony/paard om mee aan de slag te kunnen en een band op te bouwen
-Omgeving Delft/Schipluiden/Delfgauw/eventueel Schiedam
Wat kunt u van mij verwachten:
-Iemand die door weer en wind komt
-Houd van met paarden bezig zijn, op de grond of onder het zadel
-Zachte hand en consequent
-60-80cm springen
-Ervaring met grondwerk
-Iemand die klusjes als mesten geen probleem vind
Hopelijk heeft u een leuk paardje staan!
Met vriendelijke groet,
Esmée