heb hier op bokt ook maar dezelfde advertentie geplaatst die ik op marktplaats heb. Iemand nog tips voor de advertentie? zou het graag evt. willen verbeteren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gishi schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/339882/verz ... aangeboden
heb hier op bokt ook maar dezelfde advertentie geplaatst die ik op marktplaats heb. Iemand nog tips voor de advertentie? zou het graag evt. willen verbeteren
jaimy1999 schreef:Gishi schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/339882/verz ... aangeboden
je hebt heel veel gebruik gemaakt van ik dat had ik eerst ook maar sommige eigenaren vinden dit een afknapper
Gishi schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/339882/verz ... aangeboden
sneeuwpop schreef:Gishi schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/339882/verz ... aangeboden
Die foto op die tinker "in de krul" is echt heel slecht. Ik hoop dat je ervan wil leren.
Wat denk je dat ik er niet goed aan vind?
In je advertentie staat iets over ervaring voor de manege, maar niet wat die ervaring dan is.
Lengte van jou staat er volgens mij ook niet in.
Verder kan ik wel zien aan je manier van schrijven dat je 14 jaar bent, dat vind ik dus niet erg aangezien je niet ouder bent.
mailow schreef:Hoi,
Ik weet niet helemaal of dit het juiste topic is, maar gezien de moed mij al behoorlijk vaak in de jodphurs is gezakt vroeger... kan ik hier misschien wel terecht.
Ik ben opzoek naar wat advies van "buitenstaanders", want het begint toch wel weer behoorlijk te kriebelen.![]()
Inmiddels is het alweer even geleden dat ik besloot de paarden even op een lager pitje te zetten. Het liep even allemaal niet meer zo lekker (zowel met de paarden zelf, als met andere dingen niet), dat het op dat moment misschien ook wel de juiste keuze was om mijn focus op andere dingen te leggen.
Maar nu ben ik 2,5 jaar verder en kom ik er toch wel achter dat ik het enorm mis. Nu ik wil het liefste weer gaan leasen, maar eigenlijk heb ik daar al een paar niet zo heel fijne ervaringen mee (het verdwijnen van mijn eigendommen, pony die van de een op de andere dag verkocht blijkt te zijn, plotselinge prijsverhogingen etc. ). Ik ben eigenlijk op zoek naar het antwoord op de vraag: moet ik hier weer opnieuw aan beginnen? En als ik er weer aan wil beginnen; hoe kom ik dan bij een rechtvaardig iemand uit?
Alvast bedankt in ieder geval
lienieminie schreef:Leasen bij een manege een idee? Dit zijn (meestal) proffesionele bedrijven, kunnen je goed begeleiden (aangezien je al een tijdje niet meer bezig geweest bent met paardjes) is heel gezellig, een super mogelijkheid om te lessen of mee te doen aan evenementen, en je kunt ze altijd om hulp vragen die paarden worden echt niet zomaar verkocht en prijsverhogingen word altijd in overleg gedaan (neem ik aan) en je krijgt (als het goed is) een kast waar je al je spulletjes in kan doen en op slot kan zetten
Tenminste dit is bij ons op stal, je kan altijd bij manege's in de buurt langs gaan om te kijken Wat ze te bieden hebben en of het wat is.
Gishi schreef:sneeuwpop schreef:
Die foto op die tinker "in de krul" is echt heel slecht. Ik hoop dat je ervan wil leren.
Wat denk je dat ik er niet goed aan vind?
In je advertentie staat iets over ervaring voor de manege, maar niet wat die ervaring dan is.
Lengte van jou staat er volgens mij ook niet in.
Verder kan ik wel zien aan je manier van schrijven dat je 14 jaar bent, dat vind ik dus niet erg aangezien je niet ouder bent.
Waarom zou ik me ouder voordoen dan dat ik ben? Is wel logisch toch dat ik niet met moeilijke woorden oid. Aangezien ik me dan anders voordoe en dat wil ik niet.
Verder over die foto. Ik kan allerlei smoesjes gaan verzinnen enzo maar het was een van me eerste lessen op Gina en ik heb er wel van geleerd ja. Zou ik die foto eraf halen?
En wat bedoel je met ervaring? Ik heb tot nu toe alleen nog maar op een manege gereden en ben toe aan iets anders. Ik heb in totaal 7,5 jaar gereden op verschillende maneges en dus verschillende pony's. Wat zou ik er dan bij moeten zetten?
mailow schreef:Hoi,
Ik weet niet helemaal of dit het juiste topic is, maar gezien de moed mij al behoorlijk vaak in de jodphurs is gezakt vroeger... kan ik hier misschien wel terecht.
Ik ben opzoek naar wat advies van "buitenstaanders", want het begint toch wel weer behoorlijk te kriebelen.![]()
Inmiddels is het alweer even geleden dat ik besloot de paarden even op een lager pitje te zetten. Het liep even allemaal niet meer zo lekker (zowel met de paarden zelf, als met andere dingen niet), dat het op dat moment misschien ook wel de juiste keuze was om mijn focus op andere dingen te leggen.
Maar nu ben ik 2,5 jaar verder en kom ik er toch wel achter dat ik het enorm mis. Nu ik wil het liefste weer gaan leasen, maar eigenlijk heb ik daar al een paar niet zo heel fijne ervaringen mee (het verdwijnen van mijn eigendommen, pony die van de een op de andere dag verkocht blijkt te zijn, plotselinge prijsverhogingen etc. ). Ik ben eigenlijk op zoek naar het antwoord op de vraag: moet ik hier weer opnieuw aan beginnen? En als ik er weer aan wil beginnen; hoe kom ik dan bij een rechtvaardig iemand uit?
Alvast bedankt in ieder geval
Isax14 schreef:Hallo,
Ik ben aan het twijfelen of ik ook een advertentie op bokt/marktplaats ga zetten en wil graag weten wat jullie tot nu toe van mijn advertentie vinden en wat ik zou kunnen veranderen. Ik zal hem hieronder even plaatsen:
Hallo,
Mijn naam is Isa, ik ben 13 jaar en ben op zoek naar een leuk(e) verzorgpaard/pony om 2/3 dagen in de week mee aan de slag te gaan. Een verzorgpony/paard was al mijn droom sinds ik rondliep op de manege. Dit omdat ik heel graag een band wil opbouwen met een paard en naast het rijden op de manege meer echt met paarden wil werken.
Rijden zelf doe ik nog niet zo lang (1 jaar manegeervaring en afentoe gereden op pensionpaarden) maar in die tijd heb ik wel heel veel geleerd. Dit komt mede doordat ik dingen snel oppik. Mijn niveau ligt nu ongeveer op B dressuur en ik heb afentoe een kruisje gesprongen.
Rijden is voor mij zeker geen must en ik sta open om nieuwe dingen te leren (denk aan: grondwerk en dergelijke) ik vind naast het paard minstens net zo leuk als op het paard en houd enorm van lekker tutten en poetsen.
In overleg ben ik bereid een bijdrage te betalen mits die niet te hoog is. Ook zou ik het leuk vinden als ik les mag nemen (eventueel rijles en anders grondwerkles enzovoort) Klusjes als uitmesten, aanvegen en voer klaarzetten zijn voor mij geen probleem en doe ik graag.
Ik ben een persoon die haar afspraken nakomt en mocht ik een keertje niet kunnen komen altijd zo ver mogelijk van te voren zal afmelden.
Kortom zoekt u een leuke, enthousiaste en vooral betrouwbare verzorgster? Laat dan een berichtje achter, PB me of stuur me een mailtje!
Groetjes Isa
sneeuwpop schreef:Ben je er 2,5 jaar uit of reed/rij je nog wel?
Anders raad ik je aan om eerst weer op de manege te beginnen.
Ik heb 1 x iemand laten komen die pas hier zei dat ze al lang niet had gereden. Tja, daar wil ik geen energie aan besteden aangezien ze zelf dat ook niet deed. Ik kan alleen beslissen op wat ik zie niet wat ze eerst " zou kunnen" ....
Tigra_ schreef:Welke regio zit je? Er zijn ook weleens pensionstallen die zelf meerdere paarden in eigendom hebben en die ook voor lease beschikbaar stellen maar ook daar betaal je vaak wel meer als particulier. Bedrijfsmatig moeten ze er gewoon aan verdienen. En particulier verdient er meestal niet aan.
Tja hoe vind je een eerlijk iemand, helaas kan ik je daar niet bij helpen. Denk dat je in ieder geval moet zorgen dat je alles op papier hebt staan. Weet niet of dat voorheen bij jouw ook het geval was?
Maar misschien in plaats van echt te gaan voor lease kun je misschien wat beter kiezen om bijrijder te worden. Ik weet niet voor hoeveel dagen je een paard zou willen hebben? En of je het paard ook wil gaan verplaatsen?
fenijro_tani schreef:Wat zouden jullie allenaal vragen aan een eigenaar voor een toekomstig verzorgpony?