En Ier, mag ik aan jouw vragen om de lijst met mensen die hier komen op te schonen naar mensen die hier vaak komen, dan maak ik gewoon een link naar hier dat hier de oude lijst staat en dan in het nieuwe topic met mensen die gewoon actief zijn zoals, PP, Robin, jij en ik en de rest? Snappie?
heb eigenlijk ook helemaal geen foto's zonder paarden, dieren enzo heb je mooii geluk dat ik me vande week verveelde en met vriendin foto's ging maken hijs wel beetje klein enzo maarja het is iets http://img424.imageshack.us/img424/2094/1003873jj2.jpg
die lijst hebik al gemaakt vorig topic heb uj nog op de comp staan !!!
Ja maar er zijn nieuwe mensen gekomen.. DUs misshcien wil Ier die lijst even nalopen als jij even naar Ier wil PBen of doen jullie het samen, wil gewoon geen lijst met 100 namen als er maar 25 % van komt hier..
Jha maar dan moet je wel het hele topic hier uitpluizen, want er zijn een aantal bij gekomen.. En ook naamsveranderingen, want die zijn geloof ik ook al een tijdje ondergaan..
GRRRR!!! Wil ik topic gaan maken van de wedstrijd zondag.. begint dat ding weer met deze afbeelding kan niet geopend worden. NET NOG WEL! Heb ik dus echt zó vaak!
Ja, dat vind ik niet meer als normaal En ik probeer ook op zoveel mogelijk topics van alle miepjes te reageren.! Maar heb niet echt heel veel zin om iedere keer 40 pagina's bij te lezen