Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KoudbloedKim schreef:Niet alle paardeneigenaren zoeken een verzorgster of bijrijdster omdat ze er zelf geen tijd voor hebben, maar omdat ze mensen met minder kansen een mogelijkheid willen bieden om ook plezier met een paardje te hebben.
KoudbloedKim schreef:Niet alle paardeneigenaren zoeken een verzorgster of bijrijdster omdat ze er zelf geen tijd voor hebben, maar omdat ze mensen met minder kansen een mogelijkheid willen bieden om ook plezier met een paardje te hebben.
Sammyoo schreef:KoudbloedKim schreef:Niet alle paardeneigenaren zoeken een verzorgster of bijrijdster omdat ze er zelf geen tijd voor hebben, maar omdat ze mensen met minder kansen een mogelijkheid willen bieden om ook plezier met een paardje te hebben.
Als je uit liefdadigheid een bijrijder zoekt, dan wil je er toch juist geen geld voor hebben?
KoudbloedKim schreef:Klopt, wij vragen er ook geen geld voor.
Maar die instelling staat me gewoon niet aan, dus ondanks dat ze bij ons geen geld betalen, zou ik zo iemand ook niet laten komen.
myk_en_shant schreef:Hahaha idd, alleen gaat die vlieger bij mij niet op. Lessen vind ik een investering in jezelf, dus betaal je die ook zelf.
Deetjeeuh schreef:Hanneke, les nemen. Dat is het beste wat je kan doen.
En verder: consequent zijn. Je niet laten omduwen/schuren whatever.