Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
diemth schreef:Dat ben ik deels met je eens bumper, deels niet. Van ons komt een hulpvraag, klopt. Maar velen die reageren zijn zelf op zoek naar een verzorgpaard. Dus ook van hun komt een vraag: een vraag om een leuk paard om bij te rijden.
Als degenen niet op zoek zou zijn en jij vraagt hen je paard te rijden, dan kan het zijn dat het voor hen een extra 'last' is en dat je moet betalen o.i.d..
bumper schreef:Tijden zijn dan idd veranderd als ik het zo lees. Ben zelf zwaar aan het nadenken of ik weer een paard ga kopen.
Ik kom nog uit het stenen tijdperk dat je boven de 120 punten een winstpunt had en dat uitmesten, de stal aanvegen en sjouwen met emmers water de gewoonte zaak vd wereld was.
En af en toe het buurmeisje met blosjes op de wangen van geluk mijn paard uitstapte na een training. Beugels op maatje nul en stappen maar.
KoudbloedKim schreef:Niet alle paardeneigenaren zoeken een verzorgster of bijrijdster omdat ze er zelf geen tijd voor hebben, maar omdat ze mensen met minder kansen een mogelijkheid willen bieden om ook plezier met een paardje te hebben.
bumper schreef:KoudbloedKim schreef:Niet alle paardeneigenaren zoeken een verzorgster of bijrijdster omdat ze er zelf geen tijd voor hebben, maar omdat ze mensen met minder kansen een mogelijkheid willen bieden om ook plezier met een paardje te hebben.
Die zijn in mijn ogen ook uniek
Dat is pas bewonderingswaardig.