Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Manon262 schreef:Hey, ben ik weer
Tja, heb toch ook echt de indruk dat mensen weigeren omdat het niet "interessant" genoeg is om een koudbloedje te rijden, alsof dat er toe doet?! Ze zouden eigenlijk best blij mogen zijn dat ze, afhankelijk van wat hun doel is met rijden, aan zo'n prijs kunnen rijden.
Staan zelfs open voor een "proefperiode" van een week of overéén te komen, om te zien of het klikt tussen paardje en ruiter.
Nou ja, inzwischen heb ik ook zoiets als, nou ja, als je idd liever veel meer centjes gaat geven aan een afgestompt, elkaar volgende, afgestompt manégepaardje gaat rijden, nou, doe dan toch (no offense vr manégepaardjes! Die moeten er ook wel zijn, maar je begrijpt me vast wel !)
Anke schreef:Apart is het he. En mensen lezen ook echt niet goed.
Kwpners en liefst vanaf 1.68 m. Daer staan ze voor in de rij.
myk_en_shant schreef:Meestal heb ik na één keer zien rijden al aardig in de gaten of de klik er wel of niet is.
Daar heb ik echt geen week nodig om een bijrijder uit te testen.
Het klikt gelijk of het klikt niet punt.
Als het niet klikt, heb ik het idee dat het ook nooit zal gaan komen. Of het duurt zo allemachtig lang, dat je denkt van Tja wat moet ik hier mee.