Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maatje987 schreef:zo ik laat even van mij horen ik heb hier een paar weken geleden verteld over gigi dat er wat dingen waren enz ze heeft licht artrose in der hals en rug hieraan word ze geholpen en het is echt nog maar hele lichte artrose gelukkig
en even iets leuk volgende week zondag 5-4-2015 verzorg ik finesse al weer een jaar
ben zo trots op der van nog een beetje een puppy paard naar een volwassen 5 en een half jarige mooi paard
lienieminie schreef:maatje987 schreef:zo ik laat even van mij horen ik heb hier een paar weken geleden verteld over gigi dat er wat dingen waren enz ze heeft licht artrose in der hals en rug hieraan word ze geholpen en het is echt nog maar hele lichte artrose gelukkig
en even iets leuk volgende week zondag 5-4-2015 verzorg ik finesse al weer een jaar
ben zo trots op der van nog een beetje een puppy paard naar een volwassen 5 en een half jarige mooi paard
Gefeliciteerd alvast!! Dat word een worteltaart mee nemen
maatje987 schreef:zo ik laat even van mij horen ik heb hier een paar weken geleden verteld over gigi dat er wat dingen waren enz ze heeft licht artrose in der hals en rug hieraan word ze geholpen en het is echt nog maar hele lichte artrose gelukkig
fenijro_tani schreef:Hoi, ik zal ook even reageren hierikzelf ben niet echt op zoek maar wil wel lekker met een pony aan de slag gaan!
Nu heb ik een hele leuke advertentie gezien maar het is wel minimaal 40 min vanaf school fietsen (bijna een uur van mijn huis) ik zou het er wel voor over hebben maar is dit mogelijk volgens jullie?
charellelove schreef:ik heb nu 10 verzorgpaarden waar van een rij paard de rest zijn Franse dravers
en mijn buur man heeft nog twee anderen rijpaarden en nog twee shetlander
dat zijn alles bij elkaar 14 verzorg paarden maar nu ben ik de hele dag bij de paarden van 9:00
tot 6:00 maar dat geeft niet vind het namelijk super leuk om te doen![]()
![]()
Yezzi schreef:14 verzorgpaarden... Sorry maar dat vind ik echt teveel... M'n aandacht verdelen over de drie hier is soms al lastig maar 14 nee dat gaat mijn pet te boven... Maarja wie ben ik om er iets over te zeggen he.