Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 00:23

Mijn nieuwe verzorgster is gisteren geweest mijn vriendin stelde voor om de Welsh voor haar te zadelen.
Nou dat hebben we geweten hij liet zich niet vangen :+ .
Daarna lieten we haar hem opzadelen ik ging weer op me paard en vriendin zadelde de IJslander opnieuw.
Natuurlijk moest onze Welsh haar uitproberen hij ging met haar het kippen hok in wat heb ik gelachen.
en liep 3 keer de bak uit en ging er eens bij liggen echt zo komisch dat de verzorgster aan het dak bleef hangen van het kippen hok.
Pony ging weer achteruit waarop de amazone er weer op zat ik heb echt gelachen.
Ben blij met haar en me vriendin ook ondanks zijn streken vond ze hem wel leuk.
voor onze tinkerxquater zoeken we nog wel iemand interesse het is in kerkdriel.

xZiva_

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 01:21

Ik heb je toendertijd meerdere berichtjes gestuurd (om zeker te weten dat ze aankwamen, met een paar weken er tussen) maar kreeg 0,0 reactie :=
Misschien een tip voor je ;) reageren, ook al vind je die persoon niks

Ondertussen verhuisd, en heb nu een bijbaantje. Helaas geen tijd meer voor paarden -O-

Loveskary

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 01:52

xZiva_ schreef:
Ik heb je toendertijd meerdere berichtjes gestuurd (om zeker te weten dat ze aankwamen, met een paar weken er tussen) maar kreeg 0,0 reactie :=
Misschien een tip voor je ;) reageren, ook al vind je die persoon niks

Ondertussen verhuisd, en heb nu een bijbaantje. Helaas geen tijd meer voor paarden -O-

Is dit voor mij bedoeld want ik volg even niet.
Hoe dan ook je bent welkom mocht je eens tijd hebben.
Kan me je pb niet herinneren :o .

LeighGrotens

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 21:25

Heey allemaal,

Ik ben vandaag gaan kijken naar een paardje waar ik 2 keer in de week naar toe mag :)
De eigenaresse vraagt wel een bijdrage aan de stallingskosten ( is even oud als ik (19) en betaald haar paardje zelf)
Ik vind het normaal om een bijdrage te geven aan de stallingskosten! maar mijn vraag is wat jullie daar van vinden zouden jullie meebetalen aan de stallingskosten?
De niet paarden mensen in mijn leven vinden het namelijk raar dat ik er voor wil betalen :P

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 21:27

Ik vind het ook normaal om een bijdrage te leveren :) Een paard kost best wel veel. Sommige mensen vragen alleen echt te veel, maar een gewone bijdrage zou ik ook vragen.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 21:38

Ligt eraan... voor enkel verzorgen zou ik niet zo snel een bijdrage betalen, rijden wel. Hoewel ik momenteel erg verwend ben: enige klusjes zijn paard bietenpulp klaarmaken+voeren en de poetsplaats aanvegen, voor de rest lekker wandelen en grondwerken (ik rij niet) en geen bijdrage :D

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-15 21:42

Alleen verzorgen zou ik inderdaad ook geen bijdrage betalen, je helpt alleen maar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 09:18

LeighGrotens schreef:
Heey allemaal,

Ik ben vandaag gaan kijken naar een paardje waar ik 2 keer in de week naar toe mag :)
De eigenaresse vraagt wel een bijdrage aan de stallingskosten ( is even oud als ik (19) en betaald haar paardje zelf)
Ik vind het normaal om een bijdrage te geven aan de stallingskosten! maar mijn vraag is wat jullie daar van vinden zouden jullie meebetalen aan de stallingskosten?
De niet paarden mensen in mijn leven vinden het namelijk raar dat ik er voor wil betalen :P

Dat ligt er allemaal aan wat je er voor krijgt. En natuurlijk wat de helft van de stallingskosten zijn. :) Dat kan verschillen van 30 euro tot 150 euro. :P

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 11:49

Ooeeh voor in de zomervakantie mag ik een paard gratis buiten rijden (mits ik mijn ruiterbewijs haal) een tinker die ik al wel een beetje ken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:37

En Lucky dan...?

LeighGrotens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:51

Om even vragen te beantwoorden:)
Ze vraagt een bijdrage van 50 (stallingkosten zijn 240)en ik mag eigenlijk alles behalve in mijn eentje buitenrijden omdat hij nogal schrikachtig is dat is wel iets waar ik naartoe mag werken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 12:54

Klinkt netjes hoor. :j Voor hoeveel dagen per week is dat?

LeighGrotens

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:17

Yezzi schreef:
Klinkt netjes hoor. :j Voor hoeveel dagen per week is dat?

2 of 3 keer per week :)

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 14:52

Yezzi schreef:
En Lucky dan...?

Geen zorgen lucky doe ik gewoon nog steeds hoor laat haar nooit meer gaan

Het is alleen in de zomervakantie wij gaan niet op vakantie en ik ken de eigenaresse en die vroeg of ik dan met haar naar buiten wilde en dat vond ik natuurlijk super leuk!

Het is ook alleen lekker een recreatief ritje door het bos paardje is al oud en gaat niet meer intensief in de bak trainen

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-15 21:34

ik heb nog hoop! ik had laatst eindelijk een verzorgpony (fries) die 9 jaar was , mocht ik niks doen en ik had geen klik met de eigenaar :( Nu staat mijn vriendin op een andere stal en heeft daar met iemand gereden op buitenrit die vind dat haar Haflinger veel te weinig aandacht een beweging krijgt!! dus hopelijk word dat iets! anders geef ik het echt op het lukt nergens ;(

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 00:32

meikelief schreef:
ik heb nog hoop! ik had laatst eindelijk een verzorgpony (fries) die 9 jaar was , mocht ik niks doen en ik had geen klik met de eigenaar :( Nu staat mijn vriendin op een andere stal en heeft daar met iemand gereden op buitenrit die vind dat haar Haflinger veel te weinig aandacht een beweging krijgt!! dus hopelijk word dat iets! anders geef ik het echt op het lukt nergens ;(

Hopelijk het word het iets met de haflinger. En anders moet je ook niet opgeven hoor. Je vind vanzelf wel een keer iets. Hoelang ben je al op zoek?

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 08:57

Hoop ook voor je dat het wat wordt! En niet opgeven, 'jouwe' kan er zomaar tussen zitten! Naar 1 pony heb ik een paar maanden moeten zoeken. Toen dat niks werd heb ik na een week op goed geluk op een advertentie gereageerd, en anderhalve week daarna begon ik met Jodie verzorgen :) Het kan gewoon opeens.

evengeennaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 09:11

Tigra_ schreef:
meikelief schreef:

Hopelijk het word het iets met de haflinger. En anders moet je ook niet opgeven hoor. Je vind vanzelf wel een keer iets. Hoelang ben je al op zoek?

Zo'n 3 jaar.... ja hopelijk word dit iets!! zou echt leuk zijn!

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-15 13:04

ik duim voor je mee ^^ !

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 17:19

Heey mag ik me ook hier melden?
Zoek ook een verzorg/ bij rijdpaard. Helaas in mijn omgeving noordoostpolder niet tot niks te vinden _O-

IsahxGrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 18:13

Ik zoek iemand die samen met mij een KWPN merrie wilt leasen (zie een van mijn advertenties). Is een nakomeling van Jazz.

charellelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-15 21:02

hallo allemaal ik zoek een rij/ verzorgpaard in de buurt van Milheeze/Bakel
weet je misschien iets (stuur dan een privé bericht)

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 20:49

Hier nog steeds geen geluk helaas, het is lastig om een bijrijdpaard te vinden zeg! Nu al ruim jaar constant op zoek, maar nog niks gevonden..

deleted_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 21:27

Ik zoek een verzorgpony/paard in de buurt van Ten Boer, Thesinge, die omgeven!
Kent iemand een persoon met een paardje daar?

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-15 23:44

Het irritante is ook nu dat ik een lief leuk super mooi cool verzorgpaardje heb, er opeens heel veel advertentie's staan op bokt/facebook (ik zoek mee voor mijn beste vriendin dus vandaar dat ik af en toe nog kijk) en ik krijg zelfs nog steeds mails enzo liefste wil ik elk paardje wat meer aandacht geven dan dat hij nu krijgt (ik fiets er het hele gooi voor door) alleen wat ook wel wat meer aandacht verdient is mijn school...