Zo, ben al vet lang niet meer op bokt geweest
. Maar dat zal wel veranderen want...
Vanmiddag vakantieeeeeeeeeeeeeee
Kan echt niet wáchten tot die stomme cutschool is afgelopen! Straks nog even verdeelt, daarna Duitse toets (
) en daarna VRIJJJJJ! Ik ben blij dat ik een weekje niet naar school hoef, want de sfeer hier is momenteel niet te harden. Er zijn allerlei gevechten geweest dus je hoeft maar íemand aan te kijken of je krijgt al een "Wat kijk je, Bitch" naar je hoofd geslingerd
. Niet erg prettig dus...
Ook heb ik vandaag mijn 1e conflictenbriefje gekregen, iets waar ik zwáár voor vreesde en nu toch gekregen heb... Ik heb een leraar Nederlands (die gvd ook me mentor is) en die háát mij! Als ik maar 1 woord zeg tegen mijn vriendin wordt ik er al uitgestuurd, en vandaag zei ik een hele zin, dus meteen een conflictenbrief. Zwaar klote dus
.
Maar goed, ik ben helemaal blij omdat ik mijn I-pod Nano heb gekregen! We hebben de hele stad afgereisd om hem te krijgen, en uiteindelijk heb ik een zilveren 2 gig Nano gevonden. Showmodel, dat wel, maar wel voor maar 100 euries!
Ik krijg em pas met sinterklaas, maar ik héb em iig wel! Vanmiddag ga ik ook lekker weer naar Holly, denk dat ik een buitenritje ga maken