was echt erg 1tje.. was zo'n vuurpijl.. die stak ik aanweetjewel.. nou gaat die een beetje omhoog .. SPLASHT die uit elkaar! met allemaal sterretjes enzo!
ow dat vind ik nou weer niks bij ons aan de overkant heb je van die villa mensjes .. die hebben mooi vuurwerk !!!!!! ik schrik me alleen wel steeds tepletter! jusus wat een lawaai! ze zijn al vanaf 7 uur achterelkaar vuurpijlen aan het aansteken .. hoop eigelijk dat het straks ook nog is als ik buiten sta .. het is wel heel mooi! hebben jullie huisdieren er last van?? mijn hond vind het juist leuk beest is gek
onze kat had altijd heel erg last van vuurwerk,.. hij kwam dan achter je rug zitte op de bank of hij ging onderdebank,.. maar naarmate die ouder werd werd het wel minder,.. maar helaas is hij vorig jaar november overleden
ja mijn hond dus ook mar mies wat jammer van je poes!~ mijn vorge hond was als de dood voor vuurwerk! die ging ALTIJD onder mn ouders hun bed liggen terwijl hij nooit naar boven ging (en mocht) de laatste paar jaar hebben we hem maar kalmerings pillen gegeven die hond is nu al 4 jaartjes dood .. was een lief beest alleen in deze tijd van het jaar kreeg je hem niet naar buiten