nou me paardje staat weer opgevlochten opstal en helemaal schoon en glimmend. we zullen zien morgen, maar laat het wel weten hoor! hebben nog meer mensen een wedstrijd toevallig?
Goed zo spikkelfire! Op welke manege had je een wedstrijd? zeker op manege Groenendaal of niet? Ik woon in bunschoten, had je niet ff langs kunnen komen?? hihihi
haha ja op manege groenendaal! Zo is echt moooooi daar was echt heel fijn om te rijden, lekker veel ruimte en de proeven konden achter elkaar doorgaan erg leuk!! en natuurlijk al die appies heb zelf geen foto's gemaakt maar op picturelifestyle komen ze wel
De zon schijnt hier goed pff jeempie had net les maar hij is een tijdje niet buiten geweest volgens mij.. ik rij heel relaxt .. springtie op eens weg ik hang dus aan de zijkant ik spring terug in het zadel .. gaat meneer 3 x keihard rennen.. dus ik zat er zo op van je mag nu best op houden dus bij de 3de keer moest ik hem een goeie ruk geven dat hij door had dat ik op ze rug zat dus ik rij veder ging goed komt er iemand langs rennen ja heel eng maar voor de rest was hij echt super vooral op het laatste liep hij echt super
nou ik ben weer terug, wat was het warm zeg. mars had vandaag niet veel zin en het ging ook niet echt lekker, hij was wel braaf maar niet aan het been en echt sloom. hij viel terug in draf bij galop en wou niet meer goed aanspringen dus onderdeel gemist. (middengalop) maar had toch nog 156 punten dus toch weer een wintpunt erbij:D:D volgende week weer een wedstrijd we zullen weer zien, ff weer trainen van de week
Ik heb vandaag nog een stukje met sanne, lucky en mireille gestapt, gewoon met halster en touw... maar dit scheen voor san een uitnodiging te zijn om vooral maar niet te luisteren, of te eten, of opeens op te trekken . Maar al met alw el lekker gestapt