Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Broccoli schreef:Schiet niet erg op hier... Gewoon geen enkele reactie. Zit ik in zo'n rotbuurt of zo?
Misschien dat je dat gedeelte iets anders kan verwoorden? 
, maar dan moet er wel een wonder gebeuren
. Ik ga wel eens naar wedstrijden en concoursen enzo en dan zie je al die pony's en paarden en dan denk ik echt van; waarom zijn er zoveel en kan ik alsnog niks vinden xD 
Ze woont 5 minuten fietsen van stal vandaan, is 30+, we kennen der jaren, we weten hoe ze rijdt/met paarden omgaat.. maar we zijn nooit op het idee gekomen haar te vragen
Toevallig kwamen de dames op het gesprek "verzorgster" uit en toen bedacht mijn mams het
Ze zit nog wel even qua tijd na te denken en ze werkt onregelmatig (wat op zich geen ramp is..) Dus ben benieuwd... Zou iig wel gezellig zijn
(ook omdat we op stal nu een gezellige groep hebben en zij er ook zeker wel bij past
)
.. Er kan toch niemand op tegen mijn vorige bijrijdster, hihi.
ook niets meer gehoord van de zorgboerderij die de derde week van januari zouden reageren. Ik ga er ook niet meer achteraan.
Blijf ik met mijn linkerlaars steken in de modder. Die ging uit, mijn rechter laars zoog zich vast en daar kreeg ik mijn voet niet uit terwijl tinkermans 10 cm naast mijn voet een stukje hoger in de blubber vast zat met aan de andere kant de kapotte heinig naast zijn voet. Pony nummer 2 stond al hoger op het pad aan het eind van het touwtje. Gelukkig allebei braaf te wachten op wat komen ging. Ik had stalhouder al gebeld dat de draad kapot was en die kwam me redden
. Was hij er niet dan had ik er een moeten loslaten om te kijken hoe is los was gekomen.
Groompje en schoonmaakster erbij (zusje) :p Alleen voor het rijden zul je les moeten nemen van een ander :p
dat zeg ik heel eerlijk.. Aan de andere kant, het is hem even aanpakken, dan weet ie dat ie naar je moet luisteren en dan is het een eitje, qua rijden kun je ook geen bravere pony hebben (hij staat stil en gaat eten
wegrennen wordt ie moe van, van bokken ook
)