Soleado schreef:justdiesel schreef:@Dancer, waarom stuur je haar niet even een priveberichtje om te vragen of je iets verkeerd hebt gedaan?
Weet je het meteen....
Ik heb gisteren na heel lang toch maar weer een advertentie gezet, vanaf 18 jaar met eigen vervoer.
Wat krijg je als eerste reactie, ik ben 14 en heb een fiets.........
Ik heb jouw advertentie ook gezien op marktplaats!
Om eerlijk te zijn vind ik hem wat veeleisend overkomen. Je begint eerst met voeren/water meenemen en dan wellicht kan er gereden worden.
Waarom niet gewoon 'n leuke ruiter gezocht die af en toe mee kan helpen met klusjes? Dat er in overleg ook een keer op een andere dag gereden kan worden? Want uit je advertentie maak ik op dat diegene alleen op donderdag of vrijdag mag/kan rijden.
Of is het echt dat je iemand zoekt voor die klusjes? Dan zal het inderdaad vrij lastig worden.
Ik heb namelijk een advertentie gezet en had binnen 2 dagen een erg fijne (huis)vrouw gevonden die een lekker plekje zocht om buitenrijden. Ze komt elke woensdagochtend en mest dan ook de wei uit en voert bij in de winter. Ik kan er van op aan dat ze de klusjes ook doet, maar haar hoofddoel is gewoon het rijden.
Edit: Ik woon trouwens ook in de buurt van Best dus ze zijn er wel. Hopelijk vind je snel iemand.
Ik ben het er ook mee eens.
Is redelijk veeleisend.
Denk dat de meeste mensen er dan op af knappen doordat het alleen maar werken is.