Jammer, dat je geen foto's meer hebt Kimberley.. Jammer, van het vogeltje.. en leuk van de schimmel Das vet, dat ze voor je een stagebedrijf willen beginnen
pff was vandaag ontzettend warm, zeker om te rijden lkkr daarna afgespoten en klaar. morgen werken en dan zondag weer paardrijden als goed is wedstrijdje in me naam was niet zo best gegaan, naja voor de eerste keer 200 punten je moet er 210 hebben jammer maar helaas volgende keer beter zo leer je er weer van hé al heb ik wel gemerkt dat ze bij de eigen paarden veel strenger kijken dan bij manegepony's wat logisch is natuurlijk maar ik rijd eigenlijk nooit proeven met Rocky gen plaats voor figuren te rijden enz, rij meestal ook buitenritten vandaar.
Jawel, maar moet nog 5 toetsen inhalen omdat ik anders niet op t Vmbo-T aangenomen wordt Dus moet nog een hele week, toetsen inhalen en leren:S mét dit weer En mag helemaal niks, niet shoppen, niet naar Odin *(ga lekker toch, moet toch trainen..)_
Nu krijg ik nog meer zin om morgen lekker te gaan zwemmen! Gaan met de meiden van stal een dagje leuke dingen doen: zwemmen, dan naar de kermis, en dan op stap Moet nu alleen kiezen welke van mijn 2 nieuwe bikini's ik aandoe
ik is er ook weer eens. Moeite waard om iets van de afgelopen 2 dagen bij te lezen?
Met Nike in de manege ging trouwens goed! Toen ik bezig ging met der wat oppakken en tempo lager houden begon ze écht supergoed voor haar doen. Zonder der rug vast te zetten of weg te drukken, lekker rustig en goed der passe af kunne maken, ontspannen en wat meer opgericht(en der hals rond) en ik was ook nog aan het doorzitten waarbij ze zich al een stuk sneller spant dan wanneer ik lichtrijd. En galop ging ook al weer een stuk beter dan de laatste tijd. *is even eten
Ann.. ik vind het ook jammer van dat lichte stuk.. ik weet ook niet waar het vandaan moest komen want, het was één lange baan en dan net over mijn schat zijn koppie
Ja idd jammer maar het was de eerste keer en krijg um niet in galop en had ook geen zweep bij me dus vandaar ook alweer. maarja volgende keer beter togh.. en mooiiee foto alleen jammmer idd van overbelichting
k heb ook zin om foto te maken ben zo terug met het resultaat (A)
edit: ik had op het strand een "kodakmoment" (zo noemen wij het als je de perfecte foto voor je ziet zeg maar ) maar toen was k vergeten dan k een camera mee had!! was echt leuk zon bootje in de branding ^^