Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maxxlover schreef:Mag ik vragen op wat voor sites of op wat voor manier jullie zoeken naar een verzorg/bijrijdpaard/pony
Ik ben al een jaar bezig om iemand te vinden voor een C pony gratis te rijden, Maar als ik een advertentie zet krijg ik gewoon geen enkele reactie.
Wat is nu de beste manier om "serieuze verzorgmeiden/jongens te bereiken.
Nu woon ik wel in Brabant waar heel veel mensen eigen paarden hebben.
Maar ik hoor om me heen dat er tegenwoordig geen verzorgsters meer te vinden zijn.
Hoe kan dat nou als dit topic al 330 pagina's heeft.
Hoe komt het dat we elkaar niet kunnen vinden.
nafnaf schreef:Heel lang niet meer gereageerd hier, vandaag ben ik weer op bezoek gegaan bij mijn oude verzorg pony boy. Hij staat nu met een paar andere pony's op 6 hectare en daar vermaakt hij zich prima!
lienieminie schreef:nafnaf schreef:Heel lang niet meer gereageerd hier, vandaag ben ik weer op bezoek gegaan bij mijn oude verzorg pony boy. Hij staat nu met een paar andere pony's op 6 hectare en daar vermaakt hij zich prima!
Had je al gehoord van blunder en yari?? Wil echt weten waar ze zijn! Wie staan er nu bij lisa?
lienieminie schreef:nafnaf schreef:Heel lang niet meer gereageerd hier, vandaag ben ik weer op bezoek gegaan bij mijn oude verzorg pony boy. Hij staat nu met een paar andere pony's op 6 hectare en daar vermaakt hij zich prima!
Had je al gehoord van blunder en yari?? Wil echt weten waar ze zijn! Wie staan er nu bij lisa?
ruitje schreef:Ik spam even mijn eigen advertentie hier.
Misschien wat voor iemand hier?
http://www.bokt.nl/markt/ad/331001/kans ... t-te-leren
ruitje schreef:Ik spam even mijn eigen advertentie hier.
Misschien wat voor iemand hier?
http://www.bokt.nl/markt/ad/331001/kans ... t-te-leren
ArcoIris schreef:Kan het zelf nauwelijks geloven, maar het is gebeurd! Ik heb 2 weken geleden kennis gemaakt met zowel pony's als eigenaresse en gister voor het eerst gereden. Het is nu definitief!Ik ga met hem lessen en zal nog veel moeten leren, maar ik heb er hartstikke veel zin in!