Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

celestus

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 18:31

Alles is net iets te ver weg hier.. Ben op zoek naar omgeving Den Haag maar op de fiets zijn de afstanden enorm.. Had ik mijn scooter nog maar :'(

fabpannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-15 18:29

celestus schreef:
Alles is net iets te ver weg hier.. Ben op zoek naar omgeving Den Haag maar op de fiets zijn de afstanden enorm.. Had ik mijn scooter nog maar :'(

in de omgeving den haag zie je op bokt volgensmij best veel en op marktplaats ?

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 01:36

Mag ik vragen op wat voor sites of op wat voor manier jullie zoeken naar een verzorg/bijrijdpaard/pony
Ik ben al een jaar bezig om iemand te vinden voor een C pony gratis te rijden, Maar als ik een advertentie zet krijg ik gewoon geen enkele reactie.
Wat is nu de beste manier om "serieuze verzorgmeiden/jongens te bereiken.
Nu woon ik wel in Brabant waar heel veel mensen eigen paarden hebben.
Maar ik hoor om me heen dat er tegenwoordig geen verzorgsters meer te vinden zijn.
Hoe kan dat nou als dit topic al 330 pagina's heeft.
Hoe komt het dat we elkaar niet kunnen vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 08:27

maxxlover schreef:
Mag ik vragen op wat voor sites of op wat voor manier jullie zoeken naar een verzorg/bijrijdpaard/pony
Ik ben al een jaar bezig om iemand te vinden voor een C pony gratis te rijden, Maar als ik een advertentie zet krijg ik gewoon geen enkele reactie.
Wat is nu de beste manier om "serieuze verzorgmeiden/jongens te bereiken.
Nu woon ik wel in Brabant waar heel veel mensen eigen paarden hebben.
Maar ik hoor om me heen dat er tegenwoordig geen verzorgsters meer te vinden zijn.
Hoe kan dat nou als dit topic al 330 pagina's heeft.
Hoe komt het dat we elkaar niet kunnen vinden.

Ik zocht voornamelijk op bokt markt + marktplaats, en ik denk velen anderen ook. :j Heb je misschien 'rare' eisen? Een bijdrage? Heb je zelf al een advertentie?

Ik zou hem graag zien, misschien halen wij dingen eruit waardoor wij denken: he, dat wordt hem helaas net niet. Of misschien kom je wel iemand in het topic tegen! :)

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 13:40

Staat al dat het gratis is...Hoewel ik dat niet een struikelblok zou vinden.

maxxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 22:57

Nee naar mijn idee geen rare eisen. De pony is een C pony (misschien een moeilijke maat voor de meeste) Is wel een vlotte pony, maar bokt niet, of gaat er niet vandoor.
Het is gratis, je mag de pony beschouwen als eigen paard, Goede springer. Mogen wedstrijden meegereden worden. Springen en dressuur wat je zelf wil.
Ze staat aan huis, maar als je ouders je willen brengen mag je ook op een manege lessen.
We willen graag dat de pony zoveel mogelijk leuke dingen doet, dus je kan alle kanten op.
Het enige wat wij wel vragen is dat je regelmatig komt.

Wij rijden zelf Z2 en M dus kunnen ook helpen als dat nodig is, maar willen wel dat je ook gewoon lekker zelfstandig kan rijden.

We zitten wel tussen Breda en Roosendaal, en ik zie hier op dit topic dat het hier echt heel moeilijk is om iemand te vinden.

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-15 22:59

Als je in mijn buurt stond had ik het graag gedaan, al ben ik helaas te groot :') en woon ik in leusden

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 14:21

Heel lang niet meer gereageerd hier, vandaag ben ik weer op bezoek gegaan bij mijn oude verzorg pony boy. Hij staat nu met een paar andere pony's op 6 hectare en daar vermaakt hij zich prima! :D

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 22:27

nafnaf schreef:
Heel lang niet meer gereageerd hier, vandaag ben ik weer op bezoek gegaan bij mijn oude verzorg pony boy. Hij staat nu met een paar andere pony's op 6 hectare en daar vermaakt hij zich prima! :D

Had je al gehoord van blunder en yari?? Wil echt weten waar ze zijn! Wie staan er nu bij lisa?

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 23:01

lienieminie schreef:
nafnaf schreef:

Had je al gehoord van blunder en yari?? Wil echt weten waar ze zijn! Wie staan er nu bij lisa?

Ja al maand terug ofzo, ik denk niet dat je ze meer gaat vinden. Nu staan alleen gentle, Fini en fiorella daar nog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-15 23:03

Misschien kunnen jullie dit beter even via pb bespreken. ;)

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 01:28

lienieminie schreef:
nafnaf schreef:

Ja al maand terug ofzo, ik denk niet dat je ze meer gaat vinden. Nu staan alleen gentle, Fini en fiorella daar nog.[/quote]

Ja ik ook ;( wil ze echt weer zien!

@yezzi sorry dit was het laatste!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-15 11:59

Wat leuk dat Clips (Boy) het zo leuk heeft daar! :D Sorry, vind het nog steeds wennen. :')

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 17:32

amy495

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 17:42

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 17:42

ruitje schreef:
Ik spam even mijn eigen advertentie hier :o .

Misschien wat voor iemand hier?

http://www.bokt.nl/markt/ad/331001/kans ... t-te-leren

Wauw, wat een geweldige kans voor iemand! Het is dat je zo ver weg woont & dat ik al verzorgpony's heb, anders was ik met liefde komen helpen!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 17:49

We zitten in Stompwijk, vlakbij Zoetermeer :) . Ik denk ook echt dat het een toffe kans is voor iemand, maar er zijn misschien ook meiden die liever een vast paard rijden i.p.v. verschillende paarden. Alhoewel onze eigen paarden wel langer blijven natuurlijk :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 18:16

Dit is zo dichtbij mij, hè! Woon in Z'meer. Ben al voorzien, als je 1 jaar eerder was gekomen met je advertentie had ik het niet laten schieten, klinkt erg tof. Ben nu een pony aan het doorrijden en het is zo enorm leuk om te zien dat ze vorderingen maakt, kan je dagen op teren. :j Hoop van harte dat je iemand vindt die bij jullie team past. :)

Serenity_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:16

Wauw, hele mooie kans voor iemand, woon zelf helaas te ver. Succes met de zoektocht!

IceCharly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-15 20:18

Heb er zelf gelukkig nu 4, maar een zoektocht ernaar is zwaar. :P

JoyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-15 20:27

Ik vind het ook heel erg moeilijk om er 1 te vinden, weet iemand er misschien een in de buurt zaandam/oostzaan? :(

IsahxGrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-15 10:12

JoyR schreef:
Ik vind het ook heel erg moeilijk om er 1 te vinden, weet iemand er misschien een in de buurt zaandam/oostzaan? :(

Ik ken er een heleboel daar. Pb me maar even :)

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-15 17:48

ArcoIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:25

Kan het zelf nauwelijks geloven, maar het is gebeurd! Ik heb 2 weken geleden kennis gemaakt met zowel pony's als eigenaresse en gister voor het eerst gereden. Het is nu definitief! *\o/* Ik ga met hem lessen en zal nog veel moeten leren, maar ik heb er hartstikke veel zin in! *\%/*

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-15 22:47

ArcoIris schreef:
Kan het zelf nauwelijks geloven, maar het is gebeurd! Ik heb 2 weken geleden kennis gemaakt met zowel pony's als eigenaresse en gister voor het eerst gereden. Het is nu definitief! *\o/* Ik ga met hem lessen en zal nog veel moeten leren, maar ik heb er hartstikke veel zin in! *\%/*

Wat leuk om te horen! Heel veel plezier!