Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-15 21:05

Yezzie:
Ze gaf aan dat ze iemand er bij zocht voor 1 of 2 dagen in de week. op Ma Wo en Vr. ik kon wo en vr. toen ik er was gaf ze aan dat vrijdag eigenlijk haar dag is. en dat ze liever voor de maandag zocht.
Dus opzich waren het wel de dagen die zij al had aangegeven. Maar niet de daardoor mij gekozen dagen daarvan.

Amable: dat is waar ik nu blijf verzorgen ook zo.
De eigenaar doet de paarden gewoon. Alleen vond ze het voor de paarden (3) leuker als er vaker iemand bij ze is. De dagen maken haar niet uit. En is vaak ook nog gezellig als we er tegelijk zijn ook.
Ik geef het per week aan welke dag ik kom, en overleggen dan samen wie wie doet.

xxdomiixx

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-15 15:23

Ik stop met per april bij mijn bijrijdpaardje in Lunteren, ivm aanschaf eigen paard. Mocht iemand hier interesse in het bijrijden dan hoor ik het graag! Uiteraard beslist de eigenaresse, ik zoek alleen mee ;)

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 20:21

Een veranderd rooster hebben zoveel mensen, ik ook, maar dat heeft me ook niet tegen gehouden een verzorgpony te hebben. Zelfs al zou ik alle dagen pas half 5 uit zijn, dan moet ik ergens wel meerdere eerste uren vrij hebben. :) Is natuurlijk niet bij iedereen zo, maar bij mij vrijwel altijd wel het geval. En zo niet, zou dat eigenlijk alleen voor problemen zorgen in de winter.

Nu scheelt het natuurlijk dat de eigenaresse van mijn verzorgpony zelf student is en dus ook een wisselend rooster heeft, dus wanneer er iets veranderd bespreken we welke dagen wel/niet kunnen van beide kanten zolang er om de dag maar iemand geweest is (en in het weekend als het lukt een keer samen).

Oftewel, zolang de dagen dat je komt bespreekbaar zijn, zou er eigenlijk geen probleem moeten zijn als je een wisselend rooster hebt. (Natuurlijk wel zo slim om aan te geven dat je rooster kan veranderen ;) )

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:07

xxdomiixx schreef:
Ik stop met per april bij mijn bijrijdpaardje in Lunteren, ivm aanschaf eigen paard. Mocht iemand hier interesse in het bijrijden dan hoor ik het graag! Uiteraard beslist de eigenaresse, ik zoek alleen mee ;)

Ikzelf ben al 'voorzien', maar ken genoeg meiden die er 1 zoeken. Ik doe je een pb! :)

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 23:08

deksel schreef:
xxdomiixx schreef:

Ikzelf ben al 'voorzien', maar ken genoeg meiden die er 1 zoeken. Ik doe je een pb! :)

Top, ik geef het door aan de eigenaresse! Ik laat nog weten wat daar uit komt ;)

IsahxGrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 17:50

Poek

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 17:59

Ik zou toch '1x pw' veranderen naar 1 keer per week. Dat staat net even iets netter

Paardcool

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 18:05

Ik heb verzorgpony gevonden Door een zadel verkopen :)

IsahxGrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 18:08

Poek schreef:
Ik zou toch '1x pw' veranderen naar 1 keer per week. Dat staat net even iets netter

Ik heb het veranderd, bedankt!

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 21:39

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 00:11

Isah...ik vind dat je erg veel verteld over het vorige verzorgpaard.
Zou die info beknopter doen en niet op details ingaan.
Gestopt wegens verhuizing stal, ervaring opgedaan met grondwerk.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 00:38

En ik zou zelf ook geen rijfoto erbij doen maar dat is aan jezelf.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 09:23

En waarom niet dan?

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 10:43

Ik vind rij foto's ook altijd lastig. Ten eerste het is een moment opname. Ten tweede ieder paard is anders dus als het paard op de foto heel makkelijk voor jou is om nageefelijk te rijden en goed aan de hulpen hoeft t niet zo te zijn dat het ook bij een ander paard überhaupt al lukt terwijl mensen dan wel denken dat je dat kunt. Toch zou ik het er wel bij zetten ivm houding en je ziet er vaak al deels op hoe iemand rijd (veel teugel druk of juist weinig)

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 10:48

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 10:48

Ik zou er wel rijfoto's bij zetten. Ook al zijn het momentopnames, dan kies je de beste maar uit. Als eigenaar zou ik het fijner vinden om toch al een beetje een indruk te hebben van hoe iemand rijdt. Een foto met een pony waar je naast staat heeft voor mij ook totaal geen toegevoegde waarde aan een advertentie.

Suliko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 11:11

Yezzi schreef:
Ik zou er wel rijfoto's bij zetten. Ook al zijn het momentopnames, dan kies je de beste maar uit. Als eigenaar zou ik het fijner vinden om toch al een beetje een indruk te hebben van hoe iemand rijdt. Een foto met een pony waar je naast staat heeft voor mij ook totaal geen toegevoegde waarde aan een advertentie.

Maar als je de beste moment opnames uitkiest, heeft iemand toch juist helemaal geen goed beeld van hoe je rijd. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 11:13

Tuurlijk wel. Een foto legt toch vast hoe je rijdt? Het is echt niet zo dat door een foto je kapstokvoeten, vastgezette polsen en je voorovergeklapte houding verdwijnen, hoor. :+

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 11:13

Rij foto's kunnen heel fijn zijn idd, maar zoek dan wel een beetje een fijne uit. Waar je bijvo ook echt iets aan kan af zien zoals je houding (dat je een goed paard onder je kont had zegt ook niet alles wanneer je dan nog steeds je tenen afsteekt, geen/teveel contact hebt of als een zoutzak zit). Maar een foto waarbij pony de weg drukt en de teugels los hangen, is ook niet echt een toegevoegde waarde, eerder het tegenovergestelde.

Forgive

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 17:00

Nooit geweten dat het zo lastig is om een verzorgpony te vinden die bij je in de buurt staat. Laatst kreeg ik wel reactie, maar daar heb ik gewoon niks meer van gehoord.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 20:29

Paardcool schreef:
Ik heb verzorgpony gevonden Door een zadel verkopen :)

Hahaha hoe dat dan?

IsahxGrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 21:24

Anke schreef:
Isah...ik vind dat je erg veel verteld over het vorige verzorgpaard.
Zou die info beknopter doen en niet op details ingaan.
Gestopt wegens verhuizing stal, ervaring opgedaan met grondwerk.

Oke, ik zal het zo aanpassen. Bedankt voor de tip!

Eef01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-15 21:47

he,
ik heb zelf een verzorgpony en misschien heb ik wat tips.
Ik heb ben er via bokt aangekomen.
1. schrijf in de titel in welke omgeving.
2. vertel wat je kan.
3. je moet natuurlijk wel door weer en wind komen

ok, het zijn simpele tips maar volgens mij werkt het wel.
toen ik contact had met de eigenaresse vertelde ze mij dat ze horse agility met haar gaat doen.
Ik had daar geen ervaring mee (ik heb nu ook niet echt ervaring. Ik ben het nog aan het leren.)
maar heb wel vertelde dat ik dat heel graag wil leren.

hoop dat jullie er wat aan hebben.
veel succes met zoeken.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 10:36

lisasannexo schreef:
ik heb 2 jaar rijervaring, op recreatie gebied. ik heb al 2 verzorgpaarden gehad die zijn helaas verhuisd, ik zoek een leuke verzorg shet of pony omgeving zaandam, waar ik altijd naar toe zal kunnen. rijden hoeft niet perse. je kunt altijd een mailtje sturen of hieronder reageren.
alvast bedankt!

Je kan beter een advertentie plaatsen op de boktmarkt daar heb je meer kans er een te vinden dan hier.

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-15 10:44

lisasannexo schreef:
ik heb 2 jaar rijervaring, op recreatie gebied. ik heb al 2 verzorgpaarden gehad die zijn helaas verhuisd, ik zoek een leuke verzorg shet of pony omgeving zaandam, waar ik altijd naar toe zal kunnen. rijden hoeft niet perse. je kunt altijd een mailtje sturen of hieronder reageren.
alvast bedankt!

Dit hoort op boktmarkt!
Www.bokt.nl/markt