QuanneH schreef:Superleuk!
Is lucky je nieuwe bijrijdpony?
Ja al bijna 3 maanden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
EskeGirl schreef:fabpannen schreef:ik ga het ook eens proberen weet iemand een verzorgpony in vlaardingen mischien schiedam?, mischien maassluis , 's-gravenzande , monster , hoek van holland ?
Om Marktplaats staan er wat in die omgeving.
xZiva_ schreef:ik heb vandeweek mijn spullen opgehaaldhelaas is de afstand echt niet meer te doen nu ik verhuisd ben
![]()
wel ben ik al 2 keer ergens anders wezen kijken, was heel leuk! ik ga morgen voor de 3e keer
Yezzi schreef:En wat nou als je rooster dusdanig verandert dat je elke dag laat uit bent en blijkt dat je geen tijd meer hebt voor een bijrijdpaard? Nogal l*llig tegenover de eigenaar, vind je niet? Of dat je er eentje vindt voor op bepaalde dagen en dat dan ineens je rooster verandert, je die dagen niet meer kunt en je moet stoppen bijrijdpaard?
Deetjeeuh schreef:Yezzi schreef:En wat nou als je rooster dusdanig verandert dat je elke dag laat uit bent en blijkt dat je geen tijd meer hebt voor een bijrijdpaard? Nogal l*llig tegenover de eigenaar, vind je niet? Of dat je er eentje vindt voor op bepaalde dagen en dat dan ineens je rooster verandert, je die dagen niet meer kunt en je moet stoppen bijrijdpaard?
Dan moet je dus een goede combinatie vinden. Als het geen top combinatie is tussen eigenaar en verzorger dan zal het niet werken. Je rooster is misschien ongeveer zeker per jaar, maar zeker niet over meerdere jaren. En als je laat uit bent? Dat is in de zomer geen probleem en in de winter ga je dan lekker met de bus. Wisselende dagen? Overleggen met de eigenaar daarover.
Daarom ben ik zo blij met mijn plekje, ik mag komen en gaan wanneer ik wil. Als ik een keer niet kan, geen probleem.
Als verzorger maar ook als eigenaar moet je flexibel zijn, vind ik. Als het niet werkt dan is dat jammer en zoek je verder. Op het begin moet je duidelijke afspraken maken. Als het de perfecte match is zal het wel goedkomem.