Moderatoropmerking:
Hallo allemaal,
Ik heb even één en ander gelezen. Ook naar aanleiding van een TeM en ik moet zeggen dat ik de sfeer niet geweldig vind hier. Ik ken alle in's en outs niet, maar wil hier toch graag wat over zeggen.
Als jullie elkaar niet liggen, negeer elkaar dan. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, wat jullie ook wel weten. Ik weet dat jullie een tijdje geleden een aanvraag hebben ingediend voor een extra HK-topic in dit subforum. Dat is afgewezen omdat er maar 1 HK-topic per subforum mag zijn. Het staat jullie vrij elders (in de HK bijvoorbeeld) een kletstopic te openen. Misschien is het verstandig hier toch eens over na te denken. Elkaar steeds in de haren vliegen is niet bevorderlijk voor de sfeer, en zeg nou eens eerlijk... Ben je er ooit wat mee opgeschoten? Een steek verder mee gekomen? Ik weet voor 99,9999% zeker van niet.
Zou het dan niet beter zijn de eer aan jezelf te houden en de mensen die je niet liggen links te laten liggen? Om eerlijk te zijn heb ik ook geen zin om voor iedere ruzie UN's en OW's uit te gaan delen. Ik denk ook dat dat totaal geen zin heeft. Waar ik, en ik hoop jullie ook, naar op zoek wil is een oplossing voor de lange termijn. Een kletstopic elders zou zo'n oplossing kunnen zijn.
N.b.: ik heb geen honderd(en) pagina's bijgelezen, dus mocht er al elders een nieuw kletstopic zijn, dan zou ik de ruziemakers ten zeerste willen verzoeken ergens anders hun heil te zoeken.
Ik hoop dat jullie hier over na willen denken, het zou de sfeer erg ten goede komen

.
Als er vragen zijn of als je betere ideeën hebt, stel ze.
Nerwen