Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
En ik heb op die poll gestemt.. 
kga naar t concert van kelly Clarkson 
nu moet k alleen nog even uit zien te vogelen hoe je op de middelwaard kan komen...echt mooi dat gebied joh!
?
!
.
.
.
. Het is best lekker weer, alleen nog best koud...
. Ik sta nu een 9,3 daarvoor
. Misschien dat ik volgend jaar N&G met na2 ga doen
.
.
!
!
(in ieder geval tot nu toe)
Pattypaard schreef:Haha,, dat lukt mij bij niet egt(ook niet als ik dunner of breder ben ofzo hoor
)
Rijden vandaag ging echt geweldig zeg...NOT! Ging buitenrijden,, eerst via het dorp ergens heen en gestapt wat wel nog goed ging. Draven ging ook goed,, niet supersnel en fijn naar beneden.. Maar toen ze un pasje gegaloppeerd had was ut mis*vertel nog wel een keer..moet nu weg

Geprobeerd terug te nemen maarja, natuurlijk was der rem kapot
En het stuur was ook even kwijt... Maar un rukje gegeven aan de teugels wantja, beestje moet toch stoppen anders rent ze gewoon de weg over enz. Toen luisterde ze weer een beetje maar niet genoeg.
)
En zo door.. maarja toen ze in galop mocht vond ze dat ze toch weer de hele tijd mocht blijven galopperen. En dat mocht nog steeds niet van mij
Weer verder gegaan met draven en zo doorgegaan totdat ik zelfs met de teugels helemaal lang een Nike had die wel keihard draafde..maar ze bleef teminste in draf,, ur koppie omlaag deed en luisterde naar ut stuur
heel verhaal
Dus heeeeeeel veel foto's maken
lilykashmir schreef:Ahh, mag ik mee in je jaszak![]()
![]()
?
Zij heeft echt zulke gave liedjes!
heb mn camera net in n bakje gedaan waar normaal gesproken heel veel kinder maxi in zit. Er een deel uitgehaald, mn camera erin en weer dichtgemaakt
(jaaa mn camera is heel klein, hij is 8,9 bij 2,2 bij 5,9 cm
)
pff zaterdag komen die mensen weer haahha