Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Deetjeeuh schreef:Ach, het mag inderdaad niet Yezzi. Maar hoe fijn is het nou als je door zo'n reactie toevallig je toekomstige verzorgpaard tegenkomt? Misschien heeft ze geen advertentie, en dan is het toch alleen maar fijn?
Yezzi schreef:Stal waar ik rijd is echt lekker dichtbij, ongeveer 6,5 km. Ben er in 15 minuutjes met de fiets. Heerlijk om 's ochtends vroeg op de fiets te springen en naar stal te gaan, vooral als het nog rustig is!
Ik snap wel dat je 13 km veel vindt, vooral als je niet veel tijd hebt. Daarom zet ik in mijn advertentie hoeveel km de max is voor mij, zodat ik niet berichtjes krijg van +15km.
kosseh schreef:Dat is een van de voordelen die ik bij mijn huidige verzorg paard heb. Hoef nooit te wachten tot de bak vrij is. Het is alleen de eigenaar en ik. En we hebben een gras bak en zandbak. Dus is er altijd wel eentje vrij. Maar vaak ben je wel alleen op stal. Dat is ook niet alles, geen gezellig praatje of hulp als iets niet lukt.
Fijn dat je volgende keer hulp krijgt van de eigennaar lienieminie. Hoop dat zij jou duidelijk kan maken waar de knopjes zitten en hoe ze werken(soms ook nog best moeilijk om goed over te brengen)
Anke schreef:Meliske9 schreef:Ja.. dat klopt! Maar je kan niet iemand van 20 op een pony laten rijden
ik ben bijna 34 en rijd op pony's, D- en E-pony's.
Dat heeft vooral met lengte (en gewicht) te maken,
niet met leeftijd.![]()