Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SH_Bam schreef:Oh ja die kant heb je ook inderdaad.
Ik heb mijn pony aardig aan het rijden nu. Verwacht ook wel enige n inzet van een verzorgster.
Het blijft lastig zeker als het in een wat uithoekige plaats is. Eigen vervoer moet dan wel gezien de bus er niet komt. Dan is het ook moeilijk om iemand te vinden.
Nu lukt het nog wel maar zit in mijn 7e maand van mijn zwangerschap het het zou zo fijn zijn om dr met een gerust hart te kunnen laten verzorgen door iemand.
Maar ben het wel eens met wat eerder gezegd is. Het lijkt zich soms om te draaien. Dus zon gekke kronkel is het niet
Lianne86 schreef:Dat is wel ideaal ja :p
Scheelt al een hoop gedoe :p Maar toch.. Sta nu eindelijk op een pensionstal die de dingen zo doet als ik ze zelf ook zou doen, qua locatie 700m van het huis vandaan, 400m van het bos vandaan :p
En wat vooral fijn is: niet meer altijd alleen zijn.. Makkelijk met mensen af kunnen spreken om te gaan rijden. Wat voor verzorgster ook fijn is, want ze mag niet alleen naar buiten :p Alleen is ie net wat meer onzeker, dus met een groepje is het gewoon fijn.
(wat ik wel mis, is met mijn slaperige kop in mijn pyjama de wei inlopen om mijn beest te knuffelen :'))
TurboTinker schreef:Overal zitten voor en nadelen aan.
een goede pensionstal is fijn. Maar thuis hebben is ook fijn.
maar niet per definitie goedkoper, zoals veel mensen denken.
miekss schreef:Ik snap echt niet dat mensen niet dankbaar zij als je iemands paard MAG rijden. De eigenaren doen de bijrijder een dienst, die neemt een risico... als je dat zo hoort zou ik zelf wel weer 3x nadenken voor er een bijrijder komt
RoyceMack schreef:Ik vind niet dat ik dan blij moest zijn dat ik op die paarden MAG rijden. Ik vind dat zij blij mogen zijn met mijn hulp en ik dankbaar mag zijn dat ik met die paarden mag werken. Het werkt niet altijd één kant op he.