Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
maatje987 schreef:Wil het even hier kwijt
Ik heb gisteravond een berichtje gehad van de eigenaresse van gigi en ze heeft allemaal botsplinters in der hals en ze heeft ocd of oc ze gaan vandaag nog een keer foto,s maken maar het zit er dik in dat het klaar is dat ze word ingeslapen
IsahxGrace schreef:Oke, ik werd net gebeld door één of andere pedo. Ik heb mn advertentie en nummer maar meteen weggehaald, telefoon uitgedaan.... Ik werd er echt bang van :S
Be careful met je nummer bij een advertentie zetten dus...
maatje987 schreef:Wil het even hier kwijt
Ik heb gisteravond een berichtje gehad van de eigenaresse van gigi en ze heeft allemaal botsplinters in der hals en ze heeft ocd of oc ze gaan vandaag nog een keer foto,s maken maar het zit er dik in dat het klaar is dat ze word ingeslapen
kosseh schreef:Ja is maar net wat voor tijd je er voor over hebt. Ik heb het er op zich wel voorover. Maar kan met die reis tijd maar 2 keer per week... Ik doe namelijk ook nog een teamsport, werk, vrijwilligers werk en oja niet te vergeten ergens moet ik ook tijd vrij houden voor mijn studieIk fiets naar mijn huidige 9 km enkele reis, en naar de manege zo een 5 min fietsen.
Even een vraagje. Op welke worden zoeken jullie, vooral op marktplaats?
Ik zoek nu op Bijrijdster, bijrijder, bijrijpaard, verzorgpaard, verzorgster en verzorger. En dan zoek ik in titel en tekst. Weten jullie nog andere worden?