Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Eske_B

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:00

Ik zou het te ver vinden. Ik rij 8km in zo'n 25 minuten, dus ongeveer een uur reistijd totaal. Dan ben ik nog 2 uur met pony bezig. Een uur enkele reis zou dat voor mij 4,5-5 uur maken, dat zou ik net te veel vinden.

Amira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 21:11

Voor mij is 10 km echt de max. Ik heb dan wel een scooter, maar die rijdt ook niet op water. Van af en toe brengen kan je maar beter niet uitgaan. Als ik doordeweeks heen zou moeten, heb ik echt geen tijd om 1 uur heen en 1 uur terug te rijden.

IsahxGrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-15 22:26

Oke, ik werd net gebeld door één of andere pedo. Ik heb mn advertentie en nummer maar meteen weggehaald, telefoon uitgedaan.... Ik werd er echt bang van :S
Be careful met je nummer bij een advertentie zetten dus...

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 08:06

Wil het even hier kwijt

Ik heb gisteravond een berichtje gehad van de eigenaresse van gigi en ze heeft allemaal botsplinters in der hals en ze heeft ocd of oc ze gaan vandaag nog een keer foto,s maken maar het zit er dik in dat het klaar is dat ze word ingeslapen |(

fenijro_tani

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 08:21

maatje987 schreef:
Wil het even hier kwijt

Ik heb gisteravond een berichtje gehad van de eigenaresse van gigi en ze heeft allemaal botsplinters in der hals en ze heeft ocd of oc ze gaan vandaag nog een keer foto,s maken maar het zit er dik in dat het klaar is dat ze word ingeslapen |(

Heel erg veel sterkte zeg!
Dat is heel moeilijk :(:) .
Mijn pb box staat open voor je als je het nodig hebt!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 08:32

Dankjewel het zit er zeker in dat het gewoon allemaal klaar is nu

Het lijkt gewoon een nachtmerrie ik knijp mezelf nog steeds afentoe maar het is gewoon werkelijkheid en ik vind het zo moeilijk ik hoor straks meer hoop ik

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 08:55

IsahxGrace schreef:
Oke, ik werd net gebeld door één of andere pedo. Ik heb mn advertentie en nummer maar meteen weggehaald, telefoon uitgedaan.... Ik werd er echt bang van :S
Be careful met je nummer bij een advertentie zetten dus...

Heb ik ook gehad wij hebben aangifte gedaan omdat ik ook al met deze meneer heb gemailt bah!

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 08:56

maatje987 schreef:
Wil het even hier kwijt

Zoo veel sterkte!!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 09:05

Dankjewel ze gaan de foto,s herbeordele. En niet opnieuw maken ik heb nog een klein beetje hoop maar ben bang dat het over is :(

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 11:12

Ze gaan maandag een scan doen
Ze willen niet op basis van de foto,s zeggen dat ze ingeslapdn moet worden

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 11:24

Oei...wat een vervelend nieuws!

Goed om van zoiets melding te maken en/of aangifte te doen.

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 15:40

Sterkte!

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 22:21

Aww sterkt... altijd rot om zo iets te horen.

13 enkele reis vind ik echt te ver. Is ook geen fijne weg die ik zou moeten fietsen. De auto mag ik maar 2 a3 keer per maand. Dus daar kan ik niet op rrekenen
9-10 km is de max voor mij.
Ik ben ook al een uur kwijt aan reizen naar school dus als ik dan ook nog daar heen moet.
Wil nog 2 uur of langer hebben voor de paarden.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:40

Ik begrijp je punt wel maar ja ligt voor iedereen natuurlijk anders.
Zelf heb ik voor mijn eerste verzorgpony 14 km gefietst. Dat was na 2 jaar zoeken dus had er ALLES voor over.
Maar ik ging dan ook voornamelijk in het weekend en soms s ik weinig huiswerk had doordeweeks (mocht zo vaak komen als ik wilde en wanneer enzo)

IsahxGrace

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-15 23:59

Ik ging eerst met de bus en tram altijd naar mijn verzorgpaard (1uur heen en 1 uur terug) maar ben ook een keer gaan fietsen, dit was 17km (ruim een uur), en vond ik echt te lang...
Nu staat ze ruim 19km (1,5 uur) van me af, en moet ik met de pont. Ik wordt nu gebracht daarheen, maar is super onhandig.

Dus ja... Het ligt er natuurlijk aan hoeveel tijd je hebt en wat je ervoor over hebt. Maar goed, ik vind het zelf voor mij echt te ver, maar ze komt heel waarschijnlijk iets dichterbij te staan, namelijk 15km (3 kwartier) verderop. Ook ver, maar beter :)

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 08:49

Nu fiets ik 15/20 minuutjes naar mijn verzorgpony's ong. 5/6 km dus ben echt blij zo lekker dichtbij :)

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 12:01

Ja is maar net wat voor tijd je er voor over hebt. Ik heb het er op zich wel voorover. Maar kan met die reis tijd maar 2 keer per week... Ik doe namelijk ook nog een teamsport, werk, vrijwilligers werk en oja niet te vergeten ergens moet ik ook tijd vrij houden voor mijn studie :P Ik fiets naar mijn huidige 9 km enkele reis, en naar de manege zo een 5 min fietsen.

Even een vraagje. Op welke worden zoeken jullie, vooral op marktplaats?
Ik zoek nu op Bijrijdster, bijrijder, bijrijpaard, verzorgpaard, verzorgster en verzorger. En dan zoek ik in titel en tekst. Weten jullie nog andere worden?

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:07

kosseh schreef:
Ja is maar net wat voor tijd je er voor over hebt. Ik heb het er op zich wel voorover. Maar kan met die reis tijd maar 2 keer per week... Ik doe namelijk ook nog een teamsport, werk, vrijwilligers werk en oja niet te vergeten ergens moet ik ook tijd vrij houden voor mijn studie :P Ik fiets naar mijn huidige 9 km enkele reis, en naar de manege zo een 5 min fietsen.

Even een vraagje. Op welke worden zoeken jullie, vooral op marktplaats?
Ik zoek nu op Bijrijdster, bijrijder, bijrijpaard, verzorgpaard, verzorgster en verzorger. En dan zoek ik in titel en tekst. Weten jullie nog andere worden?

Gwn alles proberen :)
Ja begrijp ik ik heb het ook heel druk hangt gewoon van je schema af ik begrijp wel dat 13 km te ver is ik heb het er ook wel voor over ik heb de tijd alleen niet ik werk ook, ski, manege paardrijden, oh ja en goed dat je me herinnerde ik moet ook nog naar school haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:10

Stal waar ik rijd is echt lekker dichtbij, ongeveer 6,5 km. Ben er in 15 minuutjes met de fiets. Heerlijk om 's ochtends vroeg op de fiets te springen en naar stal te gaan, vooral als het nog rustig is!

Ik snap wel dat je 13 km veel vindt, vooral als je niet veel tijd hebt. Daarom zet ik in mijn advertentie hoeveel km de max is voor mij, zodat ik niet berichtjes krijg van +15km.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:33

Ik moet wel sochtends vroeg :') anders zijn er geen padocks meer of kan ik niet longerem

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:40

Ik ga meestal 's middags rond 2-3 uur (na school). Ben vaak alleen of met een paar anderen en met slecht weer heb ik de stal soms voor mezelf :'). Ik rij niet, maar gebruik de bak wel voor grondwerk, gaat prima als ik op tijd ben.

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:51

Das het nadeel van een grote stal ik moet echt gelijk als ik om acht uur kwart over acht de stal in kom padock reserveren en de longeerbak ook anders moet ik tot 5 uur smiddags vaak wachten en dat zie ik nooit zo zitten

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 13:54

Wij hebben geen inmens grote stal (+- 20 paarden), in de winter staan ze overdag op paddock en sommige gaan 's nachts op stal, in de zomer 24/7 op wei. We hebben alleen maar 1 buitenbak, waarin wordt losgegooid, gereden, gelongeerd én grondwerk. Meestal ga ik dus buiten wandelen en als het rustig is in de bak grondwerken :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:04

Ik kan eigenlijk altijd wel in een van de twee bakken rijden, longeren of vd'en. De lessen beginnen rond half 5, en zijn klaar om half 7. Ik ga meestal erna, weet ik iig voor 100% dat ik in de binnenbak kan rijden als het regent, of buiten als het heerlijk weer is.

Renee_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-15 14:08

Ik weet niet of het hier geplaatst mag worden anders mag dit bericht natuurlijk verwijdert worden :)

Maar wij zoeken een lieve, fanatieke verzorger voor een van onze sport fjorden.
Hij heet viking, is 14 jaar (bijna 15) heeft L2 dressuur gelopen, en is gek op springen.
De pony staat in Heeze, noord brabant.
We zoeken een ruiter vanaf 16 jaar, voor minstens drie dagen in de week.
Geen financiele bijdrage, maar wel hulp met stallen mesten etc.

PB'tje mag altijd!