Goedenmiddag !! Jumping Amsterdam was echt super! Gister was ik uiteindelijk ook nog even uitgegaan, want we waren om half 1 alweer thuis . Maar ik ga even bijlezen
I know, ik bedoelde jouw niet Vera, want Lianne leest altijd bij en ik niet en daardoor vergeet ik steeds een foto te sturen...
Wahah, dat had je dus goed, maar ik zal je er aan herrineren . Borat is wel lachen hé JanS . Hij doet het hoor JanS, zie steeds nieuwe foto . Enne, mooi dat je je laptop weer hebt ! Ier en Lon succes !
WIL IEDEREEN DIE NOG GEEN FOTO VAN ZICHZELF GESTUURD HEEFT DIE NOG NAAR MIJ STUREN? Idd best vreemde eend Ann . Vind die mandarijn eend er eigenlijk wel hip uitzien . Wahha Liz, ik snap wat je bedoelt, kom je zo thuis van hele avond feesten en dan ben je gewoon echt nog klaar wakker
Mooi dat het zo lekker ging Dirkje ! Ben benieuwd eigenlijk, dus foto's maken maar een keer ! Ehm.. jij had al naar mij een foto vanjezelf gestuurd, en de rest weet ik eigenlijk niet?
Richelle was er nu niet bij, moest ergens anders heen, en onze bak was bevroren dus ik moest ff ergens anders rijden. Dus heb geen foto's volgende keer (woensdag als het goed weer is, en de bak niet te nat/ of bevroren is) dan heb ik foto's! ja, ik heb al een foto gestuurd
Succes JanS . Gister hé was ik dus zo met Ramona aan het sms-en. Waar zit jij? Ik zit in vak C rij 28, Ow, waar ergens, ik ook in C rij 25 Vriendin waar ik mee heen was keek achterom, scheen dat m'n naam geroepen werd, dus ik keek ook, zag ik opeens Ramona daar zo zitten . Durfde ze eerst zelf niet te roepen, gekkie . Maar jammer genoeg heb ik haar maar heel ff gezien/gesproken