Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
IsahxGrace schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/322872/gezo ... n-omgeving
Wat vinden jullie hiervan? Zou ik er nog wat aan moeten veranderen?
IsahxGrace schreef:http://www.bokt.nl/markt/ad/322872/gezo ... n-omgeving
Wat vinden jullie hiervan? Zou ik er nog wat aan moeten veranderen?
sneeuwpop schreef:Echt waar, als je geen begeleiding hebt bij deze pony, moet je niks gaan proberen!
Dat is gewoon niet eerlijk voor de pony.
Helaas zelf ook gedaan, maar raad ik daarom ook juist af. Gelukkig bij de buren een goed voirbeeld gehad en later ook begeleiding, maar had een stuk beter gekund. Je leert verkeerde dingen aan en de pony gaat er slechter van lopen.
_PatriciaH schreef:Nee joh! We weten toch allemaal wel dat we lekker aan de bakrand commentaar geven over diegene die aan het rijden is, we hebben altijd wel wat te klagen omdat we heel goed weten wat er fout gaat maar dan ga je zelf rijden en weet je ook best wel dat je te ver voorover duikt of net te laat los laat om te ontspannen, je hand net te hard inwerkt of je been te veel optrekt enz. Dat is logische en dat doe we allemaal ook al zeggen we van niet. Meisje voelt zich aangevallen en dat is niet leuk, we weten allemaal wel beter en hiermee wilde ik haar duidelijk maken dat we allemaal fouten maken en ze echt niet de enige is als ze het maar wil inzien en er iets mee doet!
_PatriciaH schreef:Nee joh! We weten toch allemaal wel dat we lekker aan de bakrand commentaar geven over diegene die aan het rijden is, we hebben altijd wel wat te klagen omdat we heel goed weten wat er fout gaat maar dan ga je zelf rijden en weet je ook best wel dat je te ver voorover duikt of net te laat los laat om te ontspannen, je hand net te hard inwerkt of je been te veel optrekt enz. Dat is logische en dat doe we allemaal ook al zeggen we van niet. Meisje voelt zich aangevallen en dat is niet leuk, we weten allemaal wel beter en hiermee wilde ik haar duidelijk maken dat we allemaal fouten maken en ze echt niet de enige is als ze het maar wil inzien en er iets mee doet!