Mijn broertje was echt lomp bezig, zag ie zo'n pot staan, dacht ie dat het zo'n gezichtsmasker was, hij op zn gezicht smeren Ghehe, het was dus haarmasker
haha lientjee jou ava die foto is echt wel liefff!! vandaag weer een keer met pebs naar buiten (ooit moet ze het toch gaan leren !! toch??) iemand kwam me dit keer ophalen met haar paard .. dus het ging goed alleen dat paardje was net iets te lief dus toen ik weg van haar even wilde rijden was ze ineens aan het stijgeren en waarom zou ze dan laag blijven he?! ik stond gewoon rechtop in mn beugels daarna rondje polder met iemand van mn stal gereden dat ging erg goed nog even voor iedereen die een gala heeft : heel veel plezier!!:D felic volgens mij reed ik vandaag langs de stal van je nieuwe paardje .. ik weet het niet zeker ze hadden er een zwaar irritante hond en iemand was een paard aan het opjagen in de bak .. donker bruin paard .. kan dat kloppen??
Nouja ik kom maar weer eens hier, Jullie waren kwaad op mij, sommige nog steeds, maar met de meeste heb ik het uitgepraat en ik hoop dat we weer normaal tegen elkaar kunnen gaan doen.. Ik doe dat iig wel, en bedankt...
Wat is hier gebeurt de laatste tijd?
Bij mij iig niet zo veel, zondag Patty weer gezien, en wedstrijd gehad... enne hmzz.... verder niks eigenlijk? Oja Dafhne nog paar keer gereden, alleen ze is me een beetje aan het kloten, en daar kan ik niehiet tegen....
oehh morgen 5 lesuur, dan vrij Dan 's avonds kerstviering, altijd kei gezellig, iedereen optreden enzo en dan bij vriendin blijven logeren samen met nog iemand, en volgende dag surprise Heb dr echt zin in