Jeej het scheeld alweer. Ik d8 dat we alles moesten leren.. Maar tis alleen Parler en Lire onderdelen.. Yeessaa.. Beter .. Scheelt weer heel wat woordjes
Hihi ja idd. Waar ik vandaag écht zo om heb moeten lachen.. klink nu miss heel stom maja.. Vriendin heeft paard, broer was mee. Paard oet iets bij vriendin(pijnlijks) vriendin zegt bitch tegen der paard. En der broer gaat bij der ouders klage dat ze bitch tege der paard zei
hahah dan moet die broer niet met mij meekomen naar courage niet dat ik hem helemaal verrot scheld ofzo.. maar soms komen der wel is woorden uit.. vaak niet gemeend hoor
frans is neit zo moeilijk toch ier welk boek heb je?
Frans is echt n @#%@#taal. Ik ben niet goed in talen. Engels bar slecht. In grammatica enzo, terwijl ik het wel goed kan verstaan.. En.. Duits, gaat.. Frans ramp, als ik zinnen moet maken in t frans, denk ik in het duits EN dat klopt niet helemaal _o-
k maak altijd alleen de dingen waar ik zin in heb en meestal zijn dat de dingen die ik niet nodig heb, voor later zeg maar.. bv als ik pw heb,. dan stel ik het uit tot het laatste moment en dan ga ik andere dingen doen ik snap alle grammatia neit :S ik vind het best. hoe ik het praat enzo alleen frans kan ik een beetje nl echt niet
en wij hebben trouwens alleen bonus toetsen.. en op het eind van de periode een pww.. en dan moeten we alles leren van die periode :S ben ff hond uitlaten