Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
moonie schreef:ik denk dat er langst beide kanten moeilijk word gedaan sorry als het niet zo is maar heel veel willen geen meisjes van onder de 16 ik heb een 12 jarige een keer geweest pas wel heel erg manege type maar goed we zijn allemaal ergens begonnen het is denk ik gewoon puur toeval dat je echt iemand vind die je aanstaat en waar het mee klikt en anderd id het voor bijde geven en nemen wat je heb lijk me
moonie schreef:ik denk dat er langst beide kanten moeilijk word gedaan sorry als het niet zo is maar heel veel willen geen meisjes van onder de 16 ik heb een 12 jarige een keer geweest pas wel heel erg manege type maar goed we zijn allemaal ergens begonnen het is denk ik gewoon puur toeval dat je echt iemand vind die je aanstaat en waar het mee klikt en anderd id het voor bijde geven en nemen wat je heb lijk me
Ze woont wel op een redelijke afstand, dus even kijken hoe ze dat volhoudt.
) was een volwassen vrouw met een kind..
dus had ie de mijne maar even opgezadeld... jeej... Uiteindelijk is dat helemaal mis gegaan, niet over de paarden, maar andere dingen... Mooiste was nog "ik ga een buitenrit maken", prima... ik moest nog wat voor school doen... en dan opgebeld worden "we zitten nu op het terras, maar zou jij hem kunnen ophalen en vanavond mij?"
Dus ik op de fiets naar het terras om mijn pony op te halen.. tjah.. toen was ik best pissig...
)
) dat ik geen paard waardig was als ik er geen tijd voor had (?) en dat ik hem maar aan haar moest geven (!) want ze had kanker overwonnen en ze verdiende een paard.
dat je echt denkt "OMG WHY?"....
dus dat scheelde ook wel).... maar als ik er niet was, dan kreeg ik weer een appje van "hij doet dit hij doet dat..." Stalgenootjes gevraagd om er op te letten, kreeg een totaal ander verhaal te horen. Lekker gereden = angstig in de bak gestapt... hij deed moeilijk = ze zat hem voor in te houden terwijl hij naar voren moest.... Lessen hielpen wel, dus wilde het nog even aankijken... Hij loopt kreupel = hij struikelde
maar echt.. .frustraties liepen op.. Vooral als ik me dan in de bieb opgesloten had om aan mijn scriptie te werken en dan maar weer naar stal reed en aargh 
het meisje dat me nu helpt, doet het ook super. Is er onweer voorspelt 's avonds, is zij al op der fietsje (ik woon dichter bij stal
) naar stal geweest om hem binnen te zetten... wil ik naar stal gaan omdat het donkerder wordt, krijg ik een appje "ik heb hem al binnen gezet"... pony loopt super, fijn contact, netjes geregeld alles.... Ook met dit weer... "ik ga hem na school even afspuiten"
Beest heeft het nu echt top
heeft ie een wondje ergens, wordt het gezegd, eventueel even met fotootje... Overal wordt netjes opgelet
Ze komt iig niet alleen maar om te rijden, denkt na... Dus hoop dat dit nog heel lang goed blijft gaan zo!
Zouden jullie dat wel of niet willen?