Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

KirstenHorse

Re: Ook zo moeilijk om een verzorgpony te vinden? #1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 14:53

Er is echt een heleboel te vinden in Amsterdam Noord, maar ik woon helaas net aan de andere kant van Amsterdam. Flink balen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 17:59

Poek schreef:
Hier een beetje een dilemma bij mijn verzorgpony's, zou ook best wel graag advies willen, maar wil het liever niet op internet zetten. Als iemand mij even advies wil geven, wil diegene mij dan even een pb sturen?

Je mag mij pb'en. :j

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 19:11

Poek schreef:
Hier een beetje een dilemma bij mijn verzorgpony's, zou ook best wel graag advies willen, maar wil het liever niet op internet zetten. Als iemand mij even advies wil geven, wil diegene mij dan even een pb sturen?

Je kan me ook altijd pb'en als je wilt :) iedereen natuurlijk!

billy3105
Ik hou van poffertjes!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-15 22:26

Red_Mare

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 18:26

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 18:36

Vandaag heb ik voor het eerst op lucky gereden. De eerste keer is zoo geweldig!!! (Okay ik voelde me wel net een klein kindje want we gingen aa de longe :') maar als zo lang niet meer gedaan) het was echt GE-WEL-DIG!!! voor de bokkers die nog steeds op zoek zijn

!GEEF NOOIT OP!

Mijn advies :)

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 18:38

Red_Mare schreef:
Is mijn advertentie zo goed? Of moet ik er nog iets aan veranderen? :)

http://www.bokt.nl/markt/ad/320189/verz ... rd-gezocht

Ik zou dat van 'als ik iets vergeten ben' (die zin zeg maar) veranderen in 'als u nog vragen heeft' ofzo anders kom je vergeetachtig over.

Red_Mare

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 18:42

lienieminie schreef:
Red_Mare schreef:
Is mijn advertentie zo goed? Of moet ik er nog iets aan veranderen? :)

http://www.bokt.nl/markt/ad/320189/verz ... rd-gezocht

Ik zou dat van 'als ik iets vergeten ben' (die zin zeg maar) veranderen in 'als u nog vragen heeft' ofzo anders kom je vergeetachtig over.

Bedankt! Ik heb het veranderd!

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-15 20:05

Succes met zoeken!

Golden_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 11:36

Ook ik kan hier niet te lang wegblijven helaas en meld me weer
Opnieuw staat mijn huidige verzorgpony te koop (3de in rij waarvan de eigenaren na 2/3 maand toch maar besluiten de boel weg te doen..) Dus ook ik zit binnenkort weer zonder :(

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-15 14:38

Dat is balen...

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 00:17

Balen Golden_angel, hopelijk vind je snel weer een andere....

Ik heb net een advertentie geplaatst, zou graag willen weten wat jullie er van vinden. Staat alles zo goed, of kan ik er nog wat aan verbeteren?
Advertentie staat in mijn onderschrift.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 06:10

Mooie advertentie...zelf vind ik dat stukje over die pas geen positieve meerwaarde.
Geeft mij het gevoel dat je er dan automatisch vanuit gaat dat je jouw toekomstige verzorgpaard gelijk alleen mee naar buiten wil nemen om daar te gaan rijden.
De rest klinkt wel goed en vrijblijvend, mooi opgezet.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 10:09

Oke, gaan we even kijken of we dat er uit kunnen halen. Gebruik die pas nu alleen om aan de hand te wandelen met een kleine pony (zelfs daarvoor moet je een ruiterbewijs, en toegangskaart hebben) dus. Van gelijk buiten willen rijden is geen sprake, zou wel leuk zijn

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 19:59

De foto's vind ik niet zo duidelijk.
Wat ik altijd wel wou weten is lengte en gewicht, want dat kan erg vertekenen. Ook ivm het zadel vind ik dat belangrijk.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:11

Ik ben 1'83. Oficieel. Maar mensen denken in het echt altijd dat ik Kleiner ben. Als je zegt ik ben 1,80 klinkt het zo groot terwijl het erg mee valt, waardoor het ook weer afschrikt. Vandaar heb ik het er niet bij staan. Het klinkt namelijk veel groter dan het is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:22

Ik ken genoeg mensen die 1,83m of hoger zijn en dat is écht niet klein hoor. :+ 'Het klinkt zo groot dus ik zet het er niet bij' is imo verbergen vd waarheid, dat siert je niet als je op zoek bent naar een verzorgpony.

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 20:27

1.83 is idd wel heel lang. Als je wilt rijden, zul je al snel tot een paard aan gewezen.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:21

kosseh schreef:
Oke, gaan we even kijken of we dat er uit kunnen halen. Gebruik die pas nu alleen om aan de hand te wandelen met een kleine pony (zelfs daarvoor moet je een ruiterbewijs, en toegangskaart hebben) dus. Van gelijk buiten willen rijden is geen sprake, zou wel leuk zijn

Wacht om buiten te stappen heb je ruiterbewijs nodig?(!)

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:28

Ik zoek me rot.. al ruim een jaar. Het staat allemaal te ver en op moment vind ik hier dus niks terwijl ik hier midden in een paardengebied zit.
Hoop dat ik snel wat leuks heb.

sneeuwpop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:30

kosseh schreef:
Ik ben 1'83. Oficieel. Maar mensen denken in het echt altijd dat ik Kleiner ben. Als je zegt ik ben 1,80 klinkt het zo groot terwijl het erg mee valt, waardoor het ook weer afschrikt. Vandaar heb ik het er niet bij staan. Het klinkt namelijk veel groter dan het is.

Ik vind die niet eerlijk over komen. Zonde van de tijd van de eigenaar (en ook van jezelf) wanneer je niet in de categorie zit waar de eigenaar naar zoekt.
Eigenaar kan zelf wel beslissen of je te lang bent of niet.
Daarbij moet je zien te voorkomen dat je tegen valt. (Anders bent dan verwacht)

Zet iig een paar goede foto's erbij waar je netjes op een (passend) paard zit en een goed genomen foto. Dat zorgt voor interesse.

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 22:32

Ik heb momenteel een verzorgpony (eigenaar is op zoek naar een nieuwe verzorger), maar krijg waarschijnlijk een bijrijdpony. Vandaag bij stal eigenaar wezen vragen, meteen had ze iets. Ben echt blij :D
--
AlexandraM schreef:
Ik zoek me rot.. al ruim een jaar. Het staat allemaal te ver en op moment vind ik hier dus niks terwijl ik hier midden in een paardengebied zit.
Hoop dat ik snel wat leuks heb.

Niet opgeven, komt vanzelf! Wat heb je allemaal geprobeerd?

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:27

lienieminie schreef:
kosseh schreef:

Wacht om buiten te stappen heb je ruiterbewijs nodig?(!)

Ja helaas wel. Anders heb je elke keer een boete van 65 euro als je de boswachter tegen komt, en ga nu het duin in naast het kantoor van de boswachter...

Sneeuwpop, welke foto vind jij dat ik niet in pas? De buitenrij foto's? Dit waren de enige foto's die ik heb dat ik op een paard zit, ben niet zo van foto's maken.

Yezzi, gelukig zoek ik ook niet naar een verzorgpony, maar naar een paard.

lienieminie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:35

kosseh schreef:

Wacht om buiten te stappen heb je ruiterbewijs nodig?(!)[/quote]

Ja helaas wel. Anders heb je elke keer een boete van 65 euro als je de boswachter tegen komt, en ga nu het duin in naast het kantoor van de boswachter...

Sneeuwpop, welke foto vind jij dat ik niet in pas? De buitenrij foto's? Dit waren de enige foto's die ik heb dat ik op een paard zit, ben niet zo van foto's maken.

Yezzi, gelukig zoek ik ook niet naar een verzorgpony, maar naar een paard.[/quote]

Oeeeeeh niet goed! Ik ga nu 2x per week met lucky buiten stappen en over 2 maanden begint mijn ruiterbewijs cursus pas... Hahahah maar ik heb in een jaar nog nooit een boswachter gezien bij ons. Het is ook niet natuurgebied maar polder (wakkerendijk/meentweg van eemnes)

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-15 23:41

Oo dan heb je er geen probleem mee, weet wel dat er in het verplicht is op de heide bij Eemnes volgens mij.
Ik heb het voor op de weg ook niet nodig. Alleen als ik de AWD in ga.