Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ken ook plekken waar ze voor het verzorgen al een bijdrage van 50 euro vragen
puur om te poetsen en stalslaaf te spelen en ze krijgen nog mensen. Zou ik hier 100 euro vragen, zou ik nie mand krijgen, terwijl ze daar in de rij staan dan

Ze is ook best speels en soms een beetje brutaal. Puur de leeftijd natuurlijk en niet gemeen bedoelt, maar als je haar ermee weg laat komen heb ik straks een opdringerig en onopgevoed paard. Dat is net het beetje ervaring wat je moet hebben. Bij mij is ze al niet meer zo opdringerig en weet ze dat wanneer ik zeg dat ze achteruit moet ze dat ook echt moet doen. Dat wil ik graag zo houden
Verder is ze echt een ontzettend grappig en sociaal paard
lessen gewoon kosten verzorgster natuurlijk. darkadia schreef:Iets anders wat ik wel n interessante discussie vind: zie nu diverse mensen op de BM die zich aanbieden enkel voor de zomervakantie. Hoe staat jullie daar tegenover? Niet in mijn regio hoor, maar persoonlijk zou ik echt niet iemand willen die alleen maar de vakantie komt en erna weer weg gaat. Is je paardje net beetje gewend en andersom.
Maar goed dat het je wel aan het denken heeft gezet. Je kan natuurlijk altijd een oproepje doen en misschien dat je na je vakantie wel nog 1-2 dagen per week mag/kan? Dan wordt het al een ander verhaal.TurboTinker schreef:Zoals je dat bekijkt : de hobby voor een ander betalen. Klinkt gek. Maar zo is het wel. En daar begin ik niet aan. Paard is voor mijn plezier. En de bijrijder mag dat plezier delen. Maar voor niks gaat de zon op