Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik blijf [naam] dan 1x in de week doen en [naam] dan 3x.
Woensdag [naam] + [naam], vrijdag [naam] + [naam], zaterdag [naam] + [naam]. Maar het is wel lekker druk, en vooral heel leuk om zo veel met de pony's bezig te zijn!
de shetlander heet tessa en die mogen we wel gewoon longeren, buitenstappen, mennen etc. En met lucky buiten stappen, grondwerk, vrijheidsdressuur etc. Later ook rijden maar ze is nog steeds kreupel. Vandaag zijn we met de paardjes naar buiten geweest en ze was echt heel braaf!! Af en toe wel wat ondeugend door de wind maar door tessa werd ze dan weer rustig. Later over een paar maanden ga ik springleset lucky volgen en misschien paar wedstrijdjes op de ruitervereniginf verderop doen maar dan moet ze wel weer helemaal hersteld en opgebouwd zijn ze loopt nu weer aan de longe binnenkort dus beginnen met rijden
:
Ik zou me alleen wel afvragen of je er écht genoeg tijd voor hebt, want als je Basje koopt moet je daar wel elke dag naartoe, je lest op woensdag op de manege en je zit ook nog op school. Wel een puntje om in de gaten te houden denk ik.
love_horse1 schreef: