Want ik kan echt geen eisen stellen hoor

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Natasja22 schreef:Als ik op marktplaats kijk of er nog nieuwe verzorgsters op staan dan kijk ik inderdaad ook tot een afstand van 10 km.
Uit ervaring weet ik dat meer toch niet zo handig is of diegene moet beschikken over een auto en bereid zijn verder te reizen.
Snackie schreef:Een uur is wel veel te gek idd.
Zeker nu het winter word.
Ik heb nu al 7 reacties die willen komen kijken, gekke foto's op mp zetten is een goeie
original schreef:Hier nog een die nog steeds geen bijrijder heeft gevonden. Omgeving Gorinchem lukt ook al niet echt;).
Meeste meiden die komen kijken, hebben net wat te weinig ervaring om ze het alleen te laten doen.
Ik kan me voorstellen dat een max van 10 km met de fiets er wel is.
Wat gebruiken jullie als zoekopties, marktplaats zie ik hier voorbijkomen, nog andere?
Snackie schreef:Het scheelt gewoon aanzienlijk in de stalprijs als er wat af gaat.
En daarbij slijtage van de spullen, en gebruik van mijn paard. Mag best een kleine bijdrage aan geleverd worden.
pojack schreef:Ik vraag voor 7 dagen in de week €50,-, ik vind dat niet veel. Elke week lessen op een manege kost zowat net zoveel.
Nu heb je een paard dat je elke dag van de week kan rijden en verzorgen.
Leeftijd maakt mij niet zoveel uit als ze maar een beetje verantwoordelijks gevoel hebben. (lees enkele jaren rij ervaring). Of je nu 14 of 18 bent maakt mij niet uit.
Ik hoop ook dat ik binnenkort een leuke bijrijder/ster vind