een grijze merrie van 4,5 jaar een KWPNer (dacht ik) <3. ! ben helemaal verliefd op haar, zo'n schat en ze rijd G E W E L D I G ! (: hopelijk kan ik nog L A N G op haar rijde ^^. nu krijg ik nog les op haar; na een tijdje mag ik misschien ook eens een dressuurnummertje rijden (de eigenaar springt ook met haar trouwens)
een grijze merrie van 4,5 jaar een KWPNer (dacht ik) <3. ! ben helemaal verliefd op haar, zo'n schat en ze rijd G E W E L D I G ! (: hopelijk kan ik nog L A N G op haar rijde ^^. nu krijg ik nog les op haar; na een tijdje mag ik misschien ook eens een dressuurnummertje rijden (de eigenaar springt ook met haar trouwens)
mijn verzorgpaardje is een kruising-paint van 7 jaar oud hij heeft af en toe wel last van artrose, maar dat vind ik niet zo erg (ergste voor hem natuurlijk xp)
Ik heb niet echt een verzorg pony, maar ik rijd wel een pony voor iemand anders (omdat het meisje waar de pony van is nog niet zoveel er mee durft te doen, het is geen normale pony om te springen xD)
een verzorgpony is Mina niet zo heel echt. maar ze is half Arabier , half Shetlander, rare mengeling duss.. maar het is echt een sgatje. ze laat zich veel knuffelen enzoo... dus jaa
Vera, Mannequin, Casper: Gelders paard (Tuiger) Snoopy: Shetlander. Diaantje, bunny, pippeloen en keeper zijn ook shetlanders, maar daar doe ik niks mee.