Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Safiera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 17:12

Lauwttje schreef:
@Safiera, jij had toch al 2 bijrijders/verzorgsters die ook in dit topic meelazen of vergis ik mij nu?

Ja klopt, en hoewel ik nog steeds leuk contact met ze heb, bleek dat geen van beiden in staat is mijn pony een paar keer per week te rijden.
De ene leer ik paardrijden (ook heel leuk, maar ze kan dus niet zelfstandig met 'm aan het werk) en de ander kan nu door stage een hele periode niet komen. Bovendien is mijn eis een beetje veranderd, wil ik nu ook dat iemand zelfstandig komt (en een bijdrage betaalt) omdat ik zelf door ziekte toch nooit de volle 100% met mijn pony zal kunnen doen.

Starlight98

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 20:10

Net toch hier maar een advertentie neergezet. Ik heb over het meisje nu allemaal rare verhalen gehoord, waardoor ik ben gaan twijfelen of ik wel van haar op aan kan :S

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:07

Starlight98 schreef:
Net toch hier maar een advertentie neergezet. Ik heb over het meisje nu allemaal rare verhalen gehoord, waardoor ik ben gaan twijfelen of ik wel van haar op aan kan :S

Het is zo jammer dat je net iets te ver weg woont -O-

Starlight98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:09

Was jij vandaag nog wel gaan kijken bij dat paard of had je niets meer gehoord?

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:11

Starlight98 schreef:

Eigenaresse kon niet helaas... Nu een afspraak gemaakt voor 14 februari! Ik hou goede moed :)

Starlight98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:13

Jammer dat de eigenaresse niet kon, maar tenminste wel een nieuwe afspraak gemaakt! Dat scheelt alvast weer :) Heel veel succes!

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:13

Starlight98 schreef:
Jammer dat de eigenaresse niet kon, maar tenminste wel een nieuwe afspraak gemaakt! Dat scheelt alvast weer :) Heel veel succes!

Ja precies! Dankjewel, ik ben heel benieuwd, ik zal wel iets laten weten als ik langs geweest ben! :)

Pacific

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:34

Celestial schreef:
Starlight98 schreef:

Eigenaresse kon niet helaas... Nu een afspraak gemaakt voor 14 februari! Ik hou goede moed :)

14 februari, dan val je vast 'in love' met het paardje. Of is de eigenaresse toevallig toch een eigenaar? :')

Celestial

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-13 21:55

xNikitaaa schreef:
Celestial schreef:

14 februari, dan val je vast 'in love' met het paardje. Of is de eigenaresse toevallig toch een eigenaar? :')

Hahahaha nee een eigenaresse... :') Maar ik hoop het van harte, het paardje heeft in ieder geval een leuk koppie :D

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:21

kreeg een reactie op mijn advertentie voor een brijdijdster:

Hallo,

Ruitersport Voordeel heeft een groot wisselend aanbod voor ruiter en paard.

Als je een reactie mailtje stuurt kan ik je het actuele aanbod toe mailen.

Waarom meer betalen dan nodig?!

Groeten,
***** Ruitersport Voordeel

Persoon is 5 dagen actief op Marktplaats, waarschijnlijk is het goed bedoeld maar ik vind het maar raar..........

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:28

Goed bedoeld? Da's gewoon keiharde spam :P

Starlight98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 18:44

Anders even een reactie terug sturen met de vraag of er ook bijrijders bij dat aanbod zitten, daar ben je immers naar op zoek :P

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:41

hahahaha idd! :D

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:53

Haha betalen voor je bijrijder vind ik ook weer zoiets :') (Kijk, bij een jong paard, trainen en weet ik veel wat.. kan ik er echt nog wel wat bij voorstellen... en moet zelf ook zeggen dat ik er serieus over nagedacht heb :') maar voor een beetje recreatief rijden en bezig zijn met het beest... vind ik betalen weer te.... Toch had ik bedacht dat ik een bepaald iemand zou willen vragen voor 2x per week en dan 100 euro ofzo geven per maand... :S maar aan de andere kant... tis voor een beetje recreatief hobbelen wel heel erg te toch? :S)

Bolderkar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:18

Wat? Jij wil iemand 100 euro betalen om je paard te rijden of snap ik het verkeerd? :P

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:23

justdiesel schreef:
kreeg een reactie op mijn advertentie voor een brijdijdster:

Hallo,

Ruitersport Voordeel heeft een groot wisselend aanbod voor ruiter en paard.

Als je een reactie mailtje stuurt kan ik je het actuele aanbod toe mailen.

Waarom meer betalen dan nodig?!

Groeten,
***** Ruitersport Voordeel

Persoon is 5 dagen actief op Marktplaats, waarschijnlijk is het goed bedoeld maar ik vind het maar raar..........
Heb hem ook gehad! Spam idd!

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:38

Soleado schreef:
Wat? Jij wil iemand 100 euro betalen om je paard te rijden of snap ik het verkeerd? :P

Ik heb er serieus over na zitten denken :') Dat ik dan iig zeker weet dat het gebeurd en goed gebeurd... maar dan heb je weer iemand die puur het idee heeft dat die moet rijden ipv ook de andere dingen die ik erbij vind horen... keertje wandelen of wat dan ook :S

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:43

Zusje had op MP een reactie van "de stalkster" die stiekem is gaan rijden :') Herkende haar naam gelukkig. Als ik iemand niet vertrouw en weet dat ze echt "domme" dingen doet... (niet alleen het stiekem rijden, maar ook het longeren aan 1 bitring, dus lekker heel de tijd het bit door een mond trekken (zag dit gelukkig niet bij mijn paard, maar bij de foto's op der hyves toen... want ze moest natuurlijk iedereen meteen toevoegen).... en mjah... wil het voor de rest niet eens weten... Ze is 2 jaar terug 2x geweest... )

Starlight98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:48

Wist "de stalker" ook dat het om dezelfde pony ging?

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:51

Nee, geen foto's erbij... en mijn lieve stalgenootje was sowieso vergeten te vertellen dat het niet zijn pony was :') Want dat dacht ze... Ze kwam rijden voor een paardje dat ingereden moest worden en ging dus proefrijden op mijn pony. Ik was die dag er pas later, dus heb haar maar heel even gezien... Maar meteen een uitnodiging op hyves, ze had gelukkig mijn telefoonnr niet... want stalgenootje werd gek van haar...

(Nieuw stalgenootje van mijn huidige stal, kende mijn paardje ook al... maar ze dacht ook al dat ie van mijn oude stalgenootje was :') Altijd fijn als iemand doet alsof jouw pony zijn pony is :+ ) Kan nog erger... sommige hebben zelfs te horen gekregen dat ik hem heb gekregen van hem... Lief he? :') alleen jammer dat ik daar zelf niet bij was :'))

Starlight98

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:54

Lekker stalgenootje had je dan :S en wat een erg mens, die heb je toch wel meteen een reactie gestuurd dat ze niet hoeft te komen hoop ik? :D

Lianne86

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 20:56

Haha jaah... ik zo tegen mijn zusje... "die naam in combi met die plaats..." "OMG... De stalkster" (tis ook echt der bijnaam geworden :D Maar dat komt omdat ze om half 7 al ging bellen en sms'en om af te spreken :')

Stalgenootje was voor de paarden wel ok.. Maar hij moest natuurlijk op alle knappe paardrijdames indruk maken :') Dus dan gaf ie zo maar paarden weg, kon je zien hoe geweldig die wel niet was :p Heb ooit serieus gedacht dat ie selecteerde op blond :')

xElmoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 18:21

MELD ZICH :D

anne182

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:33

Als eigenaar of verzorger haha

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 19:35

Nog steeds? Je had toch zelf een paard inmiddels?