Hangt er erg van af, hoeveel tijd heb je na school? Ben je bereid om dat geldbedrag te betalen? Geef je veel om rijden, of vind je poetsen enzo ook gewoon helemaal super?
_PatriciaH
Geplaatst: 23-01-13 12:31
Als je echt zou willen rijden zou ik voor het 4 jarige paardje gaan ookal moet je daar voor betalen. Als rijden niet persee hoeft dan is het 15 jarige paardje wel erg dichtbij en er zijn genoeg leuke dingen die je op de grond kan doen! 45 min. fietsen is wel erg ver....
Rijden en gewoon verzorgen en op grond samen werken vind ik beide even leuk! (Rijden is natuurlijk stiekem wel leuk om af en toe te mogen doen , maar het hoeft niet voor mij). Na school, tja ik ben meestal pas om 4 uur uit.. Dus het zou dan 1x doordweeks worden en in het weekend. Ik hou wel erg van lekker ontspannen buitenwandelen. De pony is 1.36 ong en ik 1.70 denken jullie dat af en toe staprites kwaad kan? Van de eigenaar mag het wel , maar hij is niet zo sterk gebouwd..
Oh en het paard waar ik voor moet betalen , daar mag pas over een jaartje gereden worden tot die tijd mag ik er dus alles mee doen behalve rijden en dat voor 40 euro in de maand. Als ik mag rijden wordt het 60 euro (verteld ze met net via mail).
Dan zou ik persoonlijk lekker voor de wandelpony gaan! Verdiep je eens in grondwerk of vrijheidsdressuur en ontdek hoe leuk het is om dat te doen! Ik vind € 40,- voor niet mogen rijden erg veel geld en dan als het wel mag nog duurder....zou ik niet zo snel doen maar het ligt aan jou hoe graag je wilt rijden!
Hasiinaaax
Geplaatst: 23-01-13 13:50
Ja volgens mij ga ik ook voor de wandelpony ! Nu ik het zo schrijf merk ik zelf ook wat ik leuker vind haha! Het is lekker vlakbij, ik mag er alles mee doen behalve intensief rijden en het is een top paardje en nog gratis ook ! En de eigenaar van het paard dat 40 euro vroeg , is er zelf ook altijd bij en wilt dat ik mijn grondwerk kennis met haar dochter wil delen. Tuurlijk wil ik dat doen lijkt me zelfs erg leuk! Maar dan vind ik dat het wel wat goedkoper mag! Jullie ook of maak ik een foute beslissing?
Ja ik weet Maar liever niks dan een meisje dat gewoon echt zo brutaal is dat ze denkt dat ze overal het terrein op mag en iets met de paarden mag gaan doen
Anoniem
Geplaatst: 23-01-13 17:56
Hoe heb je dat verteld? ''Je mag niet meer komen want je doet rare dingen met paarden''?