Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Ook zo moeilijk om een bijrijder te vinden? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:47

Zou best kunnen :j Mooier weer .. langer licht ... Is toch altijd wat aantrekkelijker dan zoals het nu is :+

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:48

[/quote]
1 vinden is niet zo moeilijk, maar iemand die wat is dat is een 2e :=[/quote]

Ik mag hopen dat je wel vindt dat dat gelukt is :') .

Inderdaad een verzorgster zoeken is moeilijk..
Het kan aan mij liggen, maar ik heb ook het idee dat er tegen het voorjaar aan weer meer verzorgers op zoek gaan := ?[/quote]

Hihihihihi jaaa ik ben ook heel benieuwd hoe veel er in het betere weer gaan reageren _O- _O-

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:48

@ Zoek, de kans is groot dat dat er wel wat zijn :=
En de zomervakantie, :Y) Dan zijn er ook vaak een hoop!

Ja dat is wel waar, alleen dan is de vraag maar weer of ze het vol gaan houden als de herfst eraan komt :=

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:49

Jaaaa dat bedoel ik!! ;) en die hoef ik niet...
Laatst bijgewerkt door _PatriciaH op 04-02-12 21:50, in het totaal 1 keer bewerkt

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:50

Destino schreef:
Ik mag hopen dat je wel vindt dat dat gelukt is :') .

Het kan aan mij liggen, maar ik heb ook het idee dat er tegen het voorjaar aan weer meer verzorgers op zoek gaan := ?

Nou voorruit ik ben ben blij met jou ;) maar degene die intussen geweest zijn waren toch wel hopeloos :=

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:52

Haha gelukkig maar :Y) Ja daar heb je gelijk in :+

Ik ging net even op MP kijk wat erop stond, maar alles is verzorgster gevraagd ipv verzorgster aangeboden :oo Vroeger was dat echt andersom hoor :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:54

Destino schreef:
Haha gelukkig maar :Y) Ja daar heb je gelijk in :+

Ik ging net even op MP kijk wat erop stond, maar alles is verzorgster gevraagd ipv verzorgster aangeboden :oo Vroeger was dat echt andersom hoor :=

Jaa, maar de meeste van die mensen hebben het opgegeven :n
ik heb ook nooit een zelf een ad gemaakt van [ AANGEBODEN verzorgster ] :n
ik dacht dat het toch geen nut had. :=

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:56

Aangeboden verzorgster...natuurlijk heeft dat zin!! ik kijk iedere dag of er wat staat!!

Paardjes1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:58

Ik vind het stom dat iedereen er een leeftijd bijzet , als je goed kan rijden en het paardje aankunt wat is dan het probleem , ik snap ookwel dat als je een druk en sterk paard heb dat je iemand ouder zoekt , of iemand met eigen vervoer ofzo ... Maar ik vind het gewoon niet leuk dat er soms leeftijden opstaan , als je goed rijd rij je goed .. x ik wil geen ruzie hier met niemand ik wil dit gewoon even melden :) x

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:58

Nee ik heb het inderdaad ook nog nooit gedaan, maar 'vroeger' ging ik ook op m'n fietsje overal langs waar paarden stonden om te vragen of ze nog mensen nodig hadden :o En dat is echt pas een jaar of 7/8 geleden := Volgens mij doet men dat nu ook niet meer :n

Maar als je de vraag ziet naar verzorgers zou een aanbodadvertentie denk wel zin hebben :=

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 21:59

Destino schreef:
Het kan aan mij liggen, maar ik heb ook het idee dat er tegen het voorjaar aan weer meer verzorgers op zoek gaan ?

die komen tot aan de eerste regenbui..... :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:00

Viel mij ook op dat er véél meer gevraagd dan aangeboden worden :j Wat natuurlijk de hoop ook niet ten goede komt :+ :)) Verder heb ik echt weinig eisen, moeten geen vaste dagen, het is gewoon puur voor de gezelligheid .. En ik ben zelf ook een mooi-weer-mens dus dat zit ook wel goed :Y) :))

Edit; ik bedoel met mooi-weer-mens dus ivm werken met de pony's, het voeren & uitmesten enzo doe ik natuurlijk wel door weer & wind :P
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-02-12 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:01

Ik ben ook een hele slechte verzorgster, mijn paarden staan nog steeds in de sneeuw buiten, wss bij de draad te springen om naar binnen te gaan. :=
Ze rennen zometeen met gang de stal in, omdat ik ze de hele dag natuurlijk niet voer. :+
Het is verder ook echt niet leuk om met mijn paarden wat te doen zeker niet met dit weer :+
Afbeelding

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:04

mnkortleve schreef:
Ik ben ook een hele slechte verzorgster, mijn paarden staan nog steeds in de sneeuw buiten, wss bij de draad te springen om naar binnen te gaan. :=
Ze rennen zometeen met gang de stal in, omdat ik ze de hele dag natuurlijk niet voer. :+
Het is verder ook echt niet leuk om met mijn paarden wat te doen zeker niet met dit weer :+
Afbeelding

OOOo wat ben jij een slechte verzorgster zeg, bah dat jij dat doet met je paard!! ;) :D

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:06

Zoek schreef:
Marocje schreef:
.........................
Tja, kan me voorstellen dat het in dit geval dan lastig is een bijrijder te vinden, als die moet betalen omdat de andere bijrijder het anders 'niet eerlijk' vindt. Gelukkig denkt mijn vriendin hier anders over, en is ze wel blij met de aangeboden hulp..

Die informatie is niet echt van toepassing hier?

Waarom niet? Misschien een beetje teveel info, maar het ging er toch om dat een bijrijder moeilijk te vinden is? Of iemand die je paard verzorgt?
Ik geef alleen aan dat er soms eisen gesteld worden (in dit geval dus door de andere bijrijder) die niet altijd reeël zijn of in belang van het paard..

Net als dat het lastiger kan zijn een bijrijder te vinden, als je hier een leeftijd aan koppelt..

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:09

Marocje schreef:
.........................
Tja, kan me voorstellen dat het in dit geval dan lastig is een bijrijder te vinden, als die moet betalen omdat de andere bijrijder het anders 'niet eerlijk' vindt. Gelukkig denkt mijn vriendin hier anders over, en is ze wel blij met de aangeboden hulp..

Die informatie is niet echt van toepassing hier?[/quote]
Waarom niet? Misschien een beetje teveel info, maar het ging er toch om dat een bijrijder moeilijk te vinden is? Of iemand die je paard verzorgt?
Ik geef alleen aan dat er soms eisen gesteld worden (in dit geval dus door de andere bijrijder) die niet altijd reeël zijn of in belang van het paard..

Net als dat het lastiger kan zijn een bijrijder te vinden, als je hier een leeftijd aan koppelt..[/quote]

Ja dat is waar, maar door teveel aan info las ik heel iets anders...namelijk jaloerzie, sorry :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:10

Zoek schreef:
Aangeboden verzorgster...natuurlijk heeft dat zin!! ik kijk iedere dag of er wat staat!!

ik heb het nooit gedaan, maar ik heb altijd makkelijk verzorgpony's gevonden.
gewoon een nette mail sturen, dat is al het halve werk!
en heeeel veel geluk. _/-\o_

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:12

MarlindeRooz schreef:
Zoek schreef:

ik heb het nooit gedaan, maar ik heb altijd makkelijk verzorgpony's gevonden.
gewoon een nette mail sturen, dat is al het halve werk!
en heeeel veel geluk. _/-\o_

Had ik maar zoveel geluk!!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:17

Zoek schreef:
MarlindeRooz schreef:
Had ik maar zoveel geluk!!

*geeft een beetje geluk*

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:19

Dank u! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:20

Nu ga ik een heel domme vraag stellen, maar hoe ontdek je op marktplaats wie een verzorgpony zoekt? Ik zit best wel dicht tegen de Nederlandse grens aan dus misschien zijn er vanuit Nederlands Limburg die het qua afstand nog te doen vinden, alleen lijk ik niks te kunnen vinden? En weet niet of er gewoon geen advertenties zijn of dat ik ergens wat verkeerd doe :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:21

Ik heb ook al heel lang een paar shetjes, waar ik alles mee mag doen. ;)
daar heb ik ook zoveel van geleerd, en die ook weer met geluk gevonden.

nu zijn het ook mijn zusje's verzorgpony's ( ze is 8 )
die rijd er dan samen met de dochter van de eigenaar op ( is 11 )
zo schattig <3

Maar ik zie die gewoon als mijn eigen paardjes. <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:21

[***] schreef:
Nu ga ik een heel domme vraag stellen, maar hoe ontdek je op marktplaats wie een verzorgpony zoekt? Ik zit best wel dicht tegen de Nederlandse grens aan dus misschien zijn er vanuit Nederlands Limburg die het qua afstand nog te doen vinden, alleen lijk ik niks te kunnen vinden? En weet niet of er gewoon geen advertenties zijn of dat ik ergens wat verkeerd doe :+

Waar woon je precies?

mnkortleve

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:23

[***] schreef:

Je kan aanvinken gezocht of gevraagd en dan de aantal km.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 22:23

mnkortleve schreef:
Afbeelding

:oo :oo
dit kan echt niet ik bel direct 144.

_O-