Doe het wel over pm een keer of over msn,... Vera, pien, Lotte en ik zijn iig halfdood, we hebben in totaal niet meer dan 3 uur geslapen,... Maar echt jammer, was zo'n gezellige avond, (was bbQ) en dat het dan zo af moet lopen
Middag Room, wat ben je grooooooooooooot voor die pony! Dat doe je toch niet, op zulke kleine beestjes rijden! Nee hoor meid, leuke foto's, leuk beessie ook! JAAA Li maakt weer iedereen nieuwsgierig...
Heb net even gewerkt, maar had barstende koppijn, dus ben maar weer vroeg vertrokken...
Ben dus terug van dat paardje; Gomez. Eerst uit de wei halen, dat bleek nogal een probleem te zijn nou dat heb ik gemerkt , hij liet zich echt niet pakken.. Ze doen het via freestyle.. niet aankijken en naar je toe laten komen nou dat wordt nog wat Maarja, ook even gereden, eerst was het nog een beetje wennen voor beide. Hij was nog nooit eerder in de bak geweest en zn vriend die stond ergens waar ze elkaar niet konden zien, dus toen liepen ze een beetje heen en weer te gillen
Het is dus een draver, en hij kan echt hard draven idd Later kwam de ontspanning er wel, toen werd het echt een drol ^^
Ze vonden dat ik hem leuk reed, en er ook wel een klik was altijd leuk om te horen, volgens mij gaat dit wel wat worden
Vriend gaat vanacht op vakantie. Ik zie hem elke dag, belt me elke avond ik ben bang dat ik gek word als dat niet kan 2 weken Maar goed komt wel in orde hoop ik