Ik ga ook

Doeg..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
!
... Als ik in zo'n situatie zou zitten zou ik echt gewoon zeggen, dan zoek je het maar uit ook
. Wat een ge.zeik dat die oude bijrijdster wel zou mogen rijden, en jij niet. Maarjah, misschien ligt het bij jou wel wat anders
.
mevrouw had bijna een vrachtwagen in puin getrapt .. waarna ik eindelijk bij de wei van mn vriendin aankwam (de bak is niet te rijden) en ze zo flipte dat ze me een trap gaf
toen heeft ze ongeveer 20 minuten rondjes om me heen gerend en toen kon ik er eindelijk wel weer op
gaan rijden .. zij weer flippen dus stijgeren ... ineens een vlucht naar de achterkant van het weiland en raad eens daar is een sloot ... daar lagen we ook weer bijna in .. toen was ze rustig heb ik wel 10 minuten rustig kunnen rijden .. toen weer terug naar stal lopen .. heeft ze bijna een brommer van de weg af getrapt .. (gelukkig snapt ze niet dat dingen die aan komen rijden een stuk verder zijn tegen de tijd dat dr benen in de lucht zijn
) dus het ging weer lekker ofzo
en felic je handschoenen liggen nog steeds hier .. moet ik ze morgen mee nemen? 
Wel poedersuiker kat..
en grappig van die brommer!
haha!
)
En toen 2 uur wiskunde ..
Engels viel uit..dus wij krijgen geen tussenuren meer..werd dus vervangen HELAAS!
oliebol school ..En toen nederlands..gingen we film kijken..
Wrd de deur op slot gedaan door iemand van de 3e..
Echt té melig..en die leraar wou net de deur open doen ..want hij had het door..maar toen zat die al op slot.. En toen dus naar huiss en toen weer manege...zat k op tos!!
ging best goed!!.. Toen snel naar huis sjeezen..en toen naar nieuwe vzpoown
was echt onwijs leuk..
onwijs leuk dat je die pony mag doen
en ethel dan???
?? 
..is geen bak niets..ja aan de overkant..
maar eerder voordat je daar bent ben je doood overgereden enzooo.. 
TISSSSSSSSSS SOWN LEKKERDING!!
maar jij vind mupje niet zo geweldig en ik dus juist weer wel
ray vinden we allebij leuk en odiville ook
ik denk dat william ook wel iets voor jou is
rijd wel lekker .. is eigenwijs .. en moet nog veel leren maar dat komt vanzelf .. hij vraagt zich af en toe af : hoor ik nu niet om te vallen?? ik kan kijken of dat been wat tegen mijn buik ligt me tegenhoud .. ow oeps dat deed ie niet .. WHA WAT ZIJN MIJN BENEN LANG

) paniek van ik moet eerste uur op school zijn!!! ( mn school begint 10 over 8
en aangezien het voor mij nog 25 min fietsen is en ik pas dus om 10 over half kwartvoor 8 er uit kwam ging ze me mooi ff brenge
en ook weer op halen
... en ik kon nog mooi leren ook ( voor een proefwerk dat voor geen METER ging!
)
* 

..
en dat doet mn moeder nou weer net niet 
..