Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
friesiszwart schreef:Veel verzorgers willen het verzorgpaard beschouwen als eigen paard. Maar vergeten dat een eigenaar verantwoordelijk is en blijft en het voor het zeggen heeft.
TurboTinker schreef:Zoals je dat bekijkt : de hobby voor een ander betalen. Klinkt gek. Maar zo is het wel. En daar begin ik niet aan. Paard is voor mijn plezier. En de bijrijder mag dat plezier delen. Maar voor niks gaat de zon op
Lianne86 schreef:Nu breekt mijn klomp.... Dat mens dat niet zelfstandig kon rijden, hem niet eens alleen durfde op te zadelen die 100% zeker wist dat ze de zadeltas niet had, terwijl ik hem ook niet meer had... Biedt hem nu te koop aan... Heeft ze dus gratis op mijn pony kunnen rijden, nog bandages en een dekje gekregen als bedankje omdat ik het niet meer zag zitten.. en blijkt ze dus gewoon spullen te hebben gejat... AAAAAAAAARGH... Frustraties...
Weet niet of ik op die site moet zetten "Mooie zadeltas"of niet
Of verstandig doen en het gewoon negeren...
Lianne86 schreef:Ow sorry :p Even voor de duidelijkheid: ik ben met een verzorgster gekapt omdat ze niets zelfstandig kon, in de bak met een ander paard erbij alleen maar durfde te stappen etc. Dus omdat ik elke keer mee moest, kon ik het net zo goed zelf gaan doen.
Nog een dekje en bandages gegeven die we samen voor hem gehaald hadden, als bedanktje (+ ik ga sowieso niet met die kleur rijden) maar ok... die kon ze dus houden. Ik was daarna mijn zadeltas kwijt, dus gevraagd of zij hem gezien had/toevallig nog had. Maar ze zei dus dat ze die echt niet had. en dat ik hem zelf had, dat ze hem had afgegeven met het zadel en dat die in de kast moest liggen.
Nu staat die zadeltas dus gewoon op internet te koop... (zelfde merk, zelfde kleur) lijkt me heel sterk dat ze die zelf nieuw gekocht heeft?Maar dat is dus mijn bedankje