Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Poek schreef:Bokken en rengalop als uitproberen en dan meteen op buitenrit, steigeren bij wandelen, nou jij liever dan ik. Persoonlijk zou ik daar niet meer terug komen, het moet voor jou ook leuk en veilig blijven
Anke schreef:Poek schreef:Bokken en rengalop als uitproberen en dan meteen op buitenrit, steigeren bij wandelen, nou jij liever dan ik. Persoonlijk zou ik daar niet meer terug komen, het moet voor jou ook leuk en veilig blijven
Snap vooral zo'n eigenaar niet...
Gelukkig ging het goed en vond ze het zelf wel leuk.
sneeuwpop schreef:14 jaar en L niveau is behoorlijk uitzonderlijk.
14 en denken(!) dat je L niveau kunt rijden komt vaak voor.
Vooral door het laatste kan het zijn dat eigenaren dat verwachten. En mensen die denken dat ze beter kunnen rijden dan ze eigenlijk kunnen, zijn over het algemeen wat lastig omdat ze hun beperkingen niet zien tot het fout gaat.
Yezzi schreef:Ik zette altijd het niveau van de manegeles erin. Dus vergevorderd, gevorderd, etc. Niet dat het de beste maatstaaf is, maar wel om de eigenaar enigszins een idee te geven van mijn kennen en kunnen.
sneeuwpop schreef:Hmm, een oefening uit een L proef is nog lang geen winstwaardig L .
Op de manege leren ze ook het wijken, maar dat heeft niks met L niveau te maken.
Zolang je niet bent gestart, heb je helaas nog geen niveau om daaraan te verbinden.
Je kan iig zeggen dat je priveles krijgt (+naam instructeur) en je kan er mooie foto's bij zetten.
Dat laatste geeft het beste beeld van wat je kan.