Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Anora schreef:Oeh doe maar chique
. 

en me van een stofje "bevrijd" Morgen moet ik weer.. Gister de heledag niet op bokt geweest omdat ik ontzettend moe was van die therapie. (Ze werkt namelijk met energie, en het kost dus ook veel energie
)
maarja, ik moet dus veel meer gaan eten.. Annn schreef:Hey
ff een update ..
gister was ik dus bij de alternatieve therapeut geweest, daar heeft ze allemaal gare dingen gedaanen me van een stofje "bevrijd" Morgen moet ik weer.. Gister de heledag niet op bokt geweest omdat ik ontzettend moe was van die therapie. (Ze werkt namelijk met energie, en het kost dus ook veel energie
)
Vandaag bij een dietiste geweest. wist je dat je 6 broodjes per dag meot etenmaarja, ik moet dus veel meer gaan eten..
..
.
Anora schreef:Hooii!
Terug van training, had echt mijn dagje niet zeg, trainen ging voor geen meter en Tink was stront maar dan ook stront vervelend geen wonder dat niemand het meer dan een jaar op d'r volhoud..
Ann, 6 broodjes!? Wow, dat is veel! Maar eetse alvast, je moet maar een paar keer met mij naar de mac gaan
lilykashmir schreef:Is het dan zo erg met Tink Liz??
Wow Ann, noujah, ahah kom maar een week bij mij en je bent zo 5 kilo aangekomen.
Maar hopelijk dat het wel nu helpt, moet nu echt maar een keertje over zijn

ik heb af en toe een flinke ruk moeten geven en haar door al het gedram en gedribbel heen gereden, ze heeft het wel gemerkt hoor, maar het werkte wel, ze had eindelijk een keertje in de gaten dat ik het ook wel is beu word, ze denkt gewoon altijd dat ze door dat gedram en gesteiger haar zin toch wel krijgt, ze is gewoon zo eigenwijs.
.

? Als je op alle magere 30+ kaas doet, dan zal je nog niet veel dikker worden, gewoon lekker dikke klodders pindakaas of chocoladepasta