Ook toen mijn bijrijdpaard 4 maanden kreupel was, heb ik alleen met dr getut en gedaan, je zag dr gewoon opleven van de aandacht!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Myrkur schreef:Volgensmij is dat de klassieke buiging.
Mischien kan je een keer gaan wandelen? Dat vind ik zelf altijd leuk om te doen.
Anke schreef:Belangrijk is om vooraf eerlijk naar elkaar toe te zijn over wensen/verwachtingen.
Zo heb je de meeste kans op een goede match.
Voor mijn welsh B zoek ik ook een leuke verzorger.
Echter tot nu toe alleen reacties of ze te groot/zwaar zijn? (Gaat om verzorgen, niet rijden. Of moeders met kleine kindjes, ben geen gratis opvangplek of entertainement.
Tja...daar kan ik niks mee. Gewoon iemand die er graag voor zorgt, poetst, mee tut enzo.
Eventueel wandelen en longeren mits het vertrouwen er is. En kan ook mee op de koets als ik ermee ga mennen.
Gek...toch lijkt het altijd iets op te moeten leveren (gratis rijden)
xxdomiixx schreef:Ik heb net tweede afspraak gehad bij een bijrijd/verzorgpaard, eerste ontmoeting was lekker poetsen (of naja van poetsen kwam weinig want ze wilde graag gekriebeld worden) en wilde toen ook buiten de wei en bak even wandelen maar ivm vuurwerk ging ze steigeren etc en wilde ze neit echt rustig worden dus weer naar de bak om te knuffelen. Vandaag dus tweede ontmoeting, hebben een bosrit gemaakt. Was echt super leuk, duurde wel een halfuur voor ze relaxt was (bokken, rengalop etc.). Geweldig paard, echt een schatjedus even een proefperiode om te kijken of het verder ook allemaal klikt en of het iets is, tot nu toe zeg ik JA!
EDIT: beide ontmoetingen was de eigenaar erbij! Ik ga niet zomaar naar buiten met het paard
IrisxSimba schreef:xxdomiixx schreef:Ik heb net tweede afspraak gehad bij een bijrijd/verzorgpaard, eerste ontmoeting was lekker poetsen (of naja van poetsen kwam weinig want ze wilde graag gekriebeld worden) en wilde toen ook buiten de wei en bak even wandelen maar ivm vuurwerk ging ze steigeren etc en wilde ze neit echt rustig worden dus weer naar de bak om te knuffelen. Vandaag dus tweede ontmoeting, hebben een bosrit gemaakt. Was echt super leuk, duurde wel een halfuur voor ze relaxt was (bokken, rengalop etc.). Geweldig paard, echt een schatjedus even een proefperiode om te kijken of het verder ook allemaal klikt en of het iets is, tot nu toe zeg ik JA!
EDIT: beide ontmoetingen was de eigenaar erbij! Ik ga niet zomaar naar buiten met het paard
Keileuk! Nou even hopen op een top proef periode toch?
Poek schreef:Bokken en rengalop als uitproberen en dan meteen op buitenrit, steigeren bij wandelen, nou jij liever dan ik. Persoonlijk zou ik daar niet meer terug komen, het moet voor jou ook leuk en veilig blijven