Erg laag van die manege
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

anders kunnen ze hem niet in de manege inzetten, hij is waarschijnlijk te gevaarlijk geworden voro op de manege 
en HEEEEEEEEEELLL veel succes met hem!!
Niet dat dat het goed maakt oid 

super lelijke foto maar wat loopt ze hier héérlijk
Ier schreef:En daarom gooien ze aan paard maar naar de slacht?
Erg laag van die manege
helaas gebeurt dit echt zooo vaak..
maar als hij op de manege niet langer kan staan ivm veiligheid van bv jonge kinderen moet hij zo snel mogelijk weg
niet snel genoeg verkocht is jammer.. maar dan gaan ze naar de slacht. of die ze doorverkoopt of daadwerkelijk afmaakt is een 2e bij deze slachterij
als na de keuring blijkt dat het dier geen pijn lijd en de man ziet er nog wat in vraagt hij de manege om toestemming, neemt hem onder zijn hoede en voed hem weer deels op. hierna bekijkt hij nog een keer hoe het diertje ervoor staat en maakt daarna nogmaals een besluit of t nodig is het diertje af te maken
maar dit niet achter de rug van verkoper om

echt zooo lekker rijden dit
zo niet moet het weg. zo snel mogelijk want de winsten moeten hoog zijn om de kosten te overschrijven
dus denk dat niet.

..
)..
Ier schreef:Liz ik kom wel een keer foto's maken![]()

,
dat vond ze behoorlijk eng
. Ze deed echt heel maf, uiteindelijk was ze wel eventjes heel braaf
Anora schreef:Ier schreef:Liz ik kom wel een keer foto's maken![]()
JA DOE!
Als je kán komen
Moet je maar iets regelen
kun je niks aan veranderen
hoe bot het ook klink! mijn manege is er, zal ik eerlijk toegeven wel veel minder in geworden
ze kijken eerst naar verkoop. en lukt dat echt niet overwege ze bijna alles zodat het dier niet geslacht hoeft te worden (dit loopt zelfs uit tot acenpunctuur (of hoe je dat schrijft) en readingen
)
ook had ze een wond op haar hoofd gehad waardoor ze kopschuw was
(dat 1e zijn ze via reading achtergekomen.)
enkel had ik een iets lichtere kleur (gras of wat dan ook,,) mooier gevonden
ze zijn wel netjes genomen.. zeker die van je hond is netjes scherp
nog geen flauw idee hoe en waarneer ik naar jou ga komen
maar zeker in de meivakantie
! 
smurffie schreef:ann : is marjolein ook nog toegestaan?
trouwens hebben jullei ook zo'n knhs ledenpas? is naemlijk een dagkaartje maar 9.90,, scheelt je een hoop geld