Haaaaj *schaamt zich* heb me weer een poos niet laten zien Vet druk met school en internet gaat er voortdurend af Nu hebk het gelukkig niet meer zo heel erg druk dus weer meer tijd voor de miepjes en bokt
Heey! Net terug uit school, popkoor is weer begonnen.. Vet veel 1e tm 3e klassers.. . paar 4e klassers en 1 5havo klasser die helpt met de leiding etc.. (zij heeft ook zangles en alles)..
Les gister ging stukken beter als vorige weken, hij probeerde er met dressuur wel onderuit te komen, maar hij had gewoon maar even pech.. Moet er gewoon even doorheen rijden enzo.. Springen ging echt goed! Geen gekke sprongen en hij was zooo braaf! Dat ik een keer niet als eerst hoefte te stoppen.. Maar als enalaatste (Waren met zn 4e).. dus niet het laagste hoefte te springen..
Werkse Shaar! Jaa ik was echt blij.. Ook gewoon zon oxer Sprong die niet zo vaag.. geen extra passen, t paste allemaal precies .. En op een of andere manier reed ik m ook net iets meer door en terug als dat moest.. Normaal zitten daar de fouten als ik met m spring
Kwas dus bij die stal was de eigenaar der niet precies op dat moment Dus ging ik met een vrouw meelopen even haar paarden gedaan. Daarna briefje gemaakt met me telefoonnr erop enzo dat die me kon bellen