Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lienieminie schreef:Hoiik ben nog steeds op zoek voor mijn zusje nou heb ik een leuke kleine a pony gevonden en de eigenaresse ge whats appt ze heeft het wel gelezen maar niet gereageerd en mijn zusje zeurt de oren van mijn kop of ze nou mag komen![]()
Maar zouden jullie nog een appje sturen of komt dat te opdringerig over? Wat zouden jullie als eigenaren doen?
sneeuwpop schreef:Lees net een bericht van een 12 jarige verzorgster die zonder toestemming van de eigenaresse de pony had meegenomen en zelfs met de trein heeft meegenomen.
Moet toch echt gelijk aan dit topic denken.
Ook ik had een 12 jarige de kans gegeven en is toen zonder toestemming gaan zwemmen met de pony.
Nooit meer zal ik een 12 jarige alleen laten met 1 van onze pony's.
sneeuwpop schreef:Lees net een bericht van een 12 jarige verzorgster die zonder toestemming van de eigenaresse de pony had meegenomen en zelfs met de trein heeft meegenomen.
Moet toch echt gelijk aan dit topic denken.
Ook ik had een 12 jarige de kans gegeven en is toen zonder toestemming gaan zwemmen met de pony.
Nooit meer zal ik een 12 jarige alleen laten met 1 van onze pony's.
myk_en_shant schreef:mnkortleve schreef:Iedereen heeft les nodig heel simpel alleen de 1 wat vaker dan de ander.
Ik heb hier ook een paard waar iemand op gereden heeft die dacht dat ze het allemaal wel zo goed wist niks van een ander aan wou nemen en les werd steeds maar uitgesteld, maar op een gegeven moment stond ze wel meer stijf en kreupel in de wei dan niet.
Blijven zeggen dat het niet aan haar lag, weg gestuurd en zelf opgepakt, nooit meer een stijf of kreupel paard in de wei gehad.
Zo denk ik er ook over, ik zou nu graag zelf ook les willen hebben, maar ik heb simpelweg er geen tijd voor. Heb twee jonge kinderen, m'n huishouden, de lessen die ik geef en de andere zorgtaken voor de vijf pony's en paarden. Als ik af en toe een gaatje valt, ben ik blij dat ik even met m'n gat op de bank kan ploffen. Oh ja m'n vent wil af en toe ook een beetje aandacht. Waarom zit er maar 24 uur in een dag, snif.
Maar god wat mis ik af en toe iemand die effe met mij mee kan kijken en mij corrigeren kan. En een persoon met wie ik kan hebben over hoe dingen aan te pakken.
mnkortleve schreef:Zo vreselijk herkenbaar.
darkadia schreef:Hier wil het ook niet echt met vaste bijrijdster. Heb een sensibel jong paard wat toch wel enige ervaring vraagt, maar meesten willen toch echt dressuurmatig hogerop komen (en dat talent heeft ie helaas niet, plus dat naar mijn mening dressuur er is voor het paard en niet andersom). Van de week een leuke dame, maar verschilde teveel qua rijstijl, wat ook nie handig en verwarren is voor een jong paard. Geloof dat ik t ook maar opgeef :p
Basilicium schreef:Gewoon vragen, Lienieminie, als het nu donderdagochtend was, vond ik het een ander verhaal... Het kan gebeuren dat het erbij inschiet iets te laten weten, als dat het geval is - en dat mag je op vrijdagavond naar mijn mening best zo interpreteren - vind ik juist dat je laat zien dat je proactief bent en oprecht interesse hebt in een kennismaking. Ga ervoor! Bellen lijkt me overigens het meest handig. As communicatie via berichten niet meteen beantwoord wordt, weet je aan het eind van de avond nog niets. Ik hoop voor dat je dat het doorgaat